00

5K 397 24
                                    

,,Nezasloužíš si nic co máš.Peníze, slávu, ani tvůj vzhled.Teď vyslyš mou kletbu.Černou potulnou kočkou se staň, ulicemi bloudit bez lásky, bez domova je ti souzeno.Jediné co ti pomoct může, je láska, pravá a skutečná bez hraných pocitů.Teď jdi a nevracej se dokud tvé srdce nepozná pravé lidské pocity!''

Toto jsou slova která mě proklela.Poslední slova co jsem slyšel jako člověk.Dnes jsou to už dva měsíce co bloudím ulicemi Paříže jako kočka.Černý kocour co nosí smůlu.Jak mám najít lásku když vypadám takhle?Kdybych si všeho víc vážil, mohl jsem teď být doma v teple, doma pod střechou kde neprší, kde není zima a kde je má rodina.Nikdo přece toulavého kocoura nechce.

Už párkrát jsem skončil pod koly aut, ale vždycky jsem z toho vyšel jen spár škrábanci.Ale to auto co mě srazilo dneska mě odmrštilo pár pěkných metrů.Necítím se moc dobře.Ležím v parku v trávě a prší.Umřu jako kočka?

,,Chudáčku co se ti stalo?'' to je dívčí hlas?

,,Neboj se, už to bude v pořádku, vezmu tě domů do tepla a postarám se o tebe.'' vzala mě do náruče.Byla tak teplá, hřála a mě přestávala být zima.Její oči zářili láskou.

,,To bude v pořádku, budu se o tebe starat.'' usmála se.

Ty oči, tahle dívka, kdo to je?Je nádherná.Voní po čerstvém pečivu a lásce.Její vlasy černé s odlesky modré.A její krásné modré oči.

Tohle je první dívka kterou chci mít jenom pro sebe.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat