13

2.9K 299 22
                                    

Seděl jsem na schodech, kousal si nehty, teda ne, že by to nějak extra šlo a čekal až se vrátí do pokoje.

Co jsem řekl, že jí to dohnalo k slzám?Co jsem udělal špatně?Brečí jen proto že neznám tu pohádku o které mi říkala?A co myslela tím že jsem stvůra?Co si o sobě myslí?!Tohle o mě nebude říkat žádná nicka!Hned jak se vrátí jí to řeknu do ksichtu!Takhle o mě nebude nikdo mluvit, nikdo, ani ta nula!Co si sakra o sobě myslí?!Kdyby věděla kdo jsem hned by otočila!To si nebude zvykat!

Rozletěli se dveře a v nich stála Marinette.Měla plné ruce nějakých věcí, myslím že se jim říká knihy.

,,Tak jo, ty naprosto nevzdělanej blbe!'' přišla ke mě a položila přede mě všechny knížky co přinesla ,,Nehodlám být v jednom pokoji s někým kdo nezná ani zásadní pohádky, které se vypráví dětem!'' sáhla po jedné knížce ,,Začneš Kráskou a Zvířetem......možná se v ní na začátku najdeš.Pak budeš pokračovat touhle, tady tou, tamhle tou a skončíš u tady tý.Jasný?''

,,A co s tím mám jako dělat?Číst?'' nakrčil jsem nos.

Praštila se do hlavy ,,Kde si sakra vyrůstal?Zamčenej ve věži ega?'' zasmála se.

,,Já to číst nebudu, pohádky mě nezajímají.Chci se bavit, nudím se.'' sedl jsem si vedle ní a třel jsem se o ní jako kočka.

,,Grrr, ty jsi vážně otravná kočka!'' štěkla ,,Ale, kočka jako kočka.'' začala mě hladit po vlasech.''

,,Jak se zbavil prokletí ten týpek z tý knížky?'' hrál jsem si s jejími culíky.

,,Polibkem z pravé lásky.Jinak řečeno, ona se do něho zamilovala i přes to jak vypadá, zamilovala se do toho jaký je a ne jak vypadá, nebo jaký má majetek.'' opřela se o mě.

,,Bejt prokletej je nuda.'' zasmál jsem se.

,,Ale za to poznáš věci co jsi doteď neznal.Poznáš lidi, kteří tě budou mít rádi i s kletbou.Sice se v dnešní době hledí jenom na vzhled, ale najdou se i lidé kterým záleží na tom jak je tvoje srdce čisté, jakou máš povahu a jak se s tebou cítí.'' přejela si po vlasech ,,Třeba příklad člověka kterému záleží jenom na vzhledu a majetku je Chloé Bourgeois, dcera starosty.'' zasmála se ,,Mrcha, snad jí něco sejme.Třeba náklaďák se šminkami.'' 

,,Chloé znám, nedivím se ti.Mrcha přepudrovaná.'' těžce jsem polkl jen při pomyšlení na ní.

,,Ty jí znáš?'' nechápavě se podívá.

,,Jo, už od malička se na mě lepí.'' otřásl jsem se ,,Jen při pomyšlení na ní mám chuť se rozeběhnout proti zdi.'' 

Oba jsme vyprskli smíchy.

,,Přece jen to nebude taková nuda jak jsem si myslela.'' praštila mě.

,,No, to nuda nebude.'' kousl jsem se do rtu.

,,Přestaň myslet na prasečinky.'' cvrnkla mě do nosu ,,A sundej tu ruku z mýho zadku!''

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat