20

2.5K 258 24
                                    

,,Přítelkyně?Tvoje?!'' vykroutila se mi z objetí a skočila na stůl.Zalezla až ke stěně.

,,Můžeš si za to sama.Řekla jsi to té dívčině.'' nadzvedl jsem obočí.

,,To ale neznamená že jsme vážně ve vztahu!'' mávala nohou.

,,Přestaň klepat tou nohou, jsi jak ratlík.'' zvedl jsem se ze židle a šel ke dveřím.

,,Já ti dám ratlíka!'' křikla a skočila po mě.Udržel jsem rovnováhu a udržel se na nohou.

,,Fajn, tak jsi klíště.''

,,Blbče!'' plácla mě přes hlavu a slezla ze mě ,,Jestli chceš jít ven tak musíme jít teď, rodiče jsou v pekárně.Neuvidí tě.'' pootevřela poklop a vykoukla ,,Pojď.'' chytla mě za ruku a táhla ven.Vyšli jsme před barák a okolo pekárny se proplížili na druhou stranu.

,,Kam jdeme?'' zeptal jsem se.

,,Chci jít k Eiffelovce.'' koukla na mě a usmála se.

,,Dobře a pustíš mě?''

,,He?'' nechápavě se na mě podívala.

,,Držíš mě za ruku.'' zasmál jsem se.Vyděsila se a pustila mě ,,Hej, já to nemyslel vážně, aby jsi mě pustila.Dej mi tu ruku zpátky.'' chytl jsem jí za ruku.Chvíli se bránila, ale pak se uklidnila a za ruku mě držela dobrovolně.

,,Přátelé se za ruce můžou držet, ne?'' zeptala se a koukala na druhou stranu.

Zasmál jsem se a koukl se před sebe ,,Hele, nejde tamhle ta tvoje kamarádka s nějakým klukem?'' šťouchl jsem do ní.

,,He?'' koukla se na mě a pak před sebe ,,Ježiši!'' křikla.

,,Marinette!'' zakřičela na ní dívčina, zamávala jí a rozeběhla se k nám ,,Na rande?'' šibalsky se usmála.Marinette se na ní nechápavě podívala.

,,Držíte se za ruce.'' poznamenal kluk, stojící vedle Alyi ,,Čus kámo, jsem Nino.''

Marinette se mi chtěla vykroutit, ale koukl jsem na ní pohledem ''ani to nezkoušej''.

,,Když už jste tu, co si dát dvojté rande?'' navrhla dívka.

,,Ne, rád bych pokecal taky s kámošem Marinette.'' koukl se na mě docela děsivě.Těžce jsem polkl.

,,Tak jo, já a Marinette budeme v parku.Za dvě hodiny se tam sejdeme.'' Alya chytla Marinette za ruku a táhla jí ode mě.

,,Neboj, Nino nekouše!'' zakřičela na mě Marinette.


He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat