23

2.4K 280 26
                                    

,,Jasně že voním hezky, voním jako ty.'' zasmál jsem se.

Opatrně jsem jí vzal do náruče.Vyšel jsem s ní po schodech a položil jí na postel.Překročil jsem jí a sedl si.Pozoroval jsem jí.Je sladká když spí.Ona je dívka na které mi záleží, měl bych se od ní držet dál, nemůžu jí ublížit.

Otočila se na bok tváří ke mě.

Začala se mračit a cukat sebou.Rukou začala něco nahmatávat.

,,Chate!Ch-Chate?!Chate?!'' začala křičet ze spaní.

Chytil jsem jí za ruku a přitáhl si jí do náruče.

,,Pšst, to je dobrý.Jsem tady.'' hladil jsem jí po zádech.

,,Mil-'' 

,,Pšst, spi v klidu Mari.'' dal jsem jí pusu do vlasů.Uklidnila se.Pevně, křečovitě mě držela za kostým ,,Co se ti asi zdá?'' usmál jsem se a i s ní jsem si lehl.Ležel jsem vedle ní, pořád se mě pevně držela.Držel jsem jí v objetí čím dál pevněji.Přehodil jsem přes ní nohu.

,,Chate já-'' zamumlala mi do hrudi.

,,Pšst, spi, spi v klidu.'' pověděl jsem jí do vlasů.Opět ztichla.

Co se to se mnou děje?Nemůžu přece být zamilovaný, nebo jo?Ne to je nesmysl.Nemůžu se zamilovat a už vůbec ne do ní.Nemůžu, neměl bych s ní být tolik, ale nejde to.Bez ní jsem....sám.
Opravdu mi měla ta kletba ukázat tenhle pocit?Pocit zamilovanosti i když vím že nikdy nebude moje?Jestli ano tak je ta kletba vážně bolestivá.Proč musím cítit zrovna něco takového?Něco co mě zabíjí?

Ani jsem se nenadál a po tvářích mi začali stékat slzy.Brečel jsem, poprvé v životě brečím kvůli holce.Co se to se mnou sakra děje?!Tohle nejsem já!Marinette Dupain-Cheng, co jsi mi to udělala se srdcem?

Brečel jsem tak dlouho dokud se mi oči nezačali sami zavírat a já neusnul v objetí s Marinette.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat