,,''Meow''?Kočka?'' divil se hlas který jsem neznal.
,,Chate?'' řekla Marinette.
,,Ty máš kočku?Od kdy?'' zeptal se neznámí hlas.
,,Od kdy ty spíš s Ninem?'' zeptala se jedovatě Marinette.
,,Meow.'' vložil jsem se do debaty.
,,Chate?Jak si ten hovor zvedl?'' zeptala se Marinette.
,,Meow meow meow meow, meow meow, meow.'' z toho asi nepochopí co říkám co?
,,Co nadáváš?Koukej ten hovor vypnout a jdi spát!'' křikla Marinette.Ona rozumí mojí řeči?
,,Meow.'' řekl jsem sklesle.
,,Je to kočka, nedok.....píp....píp....'' vypnul jsem to, ha!
Jsem dobrej kocour a ještě lepší člověk!Ha!Jsem bůh!Jé, červený klubko.
Co to tu blbnu?Proč si hraju s klubíčkem vlny?Začni se chovat normálně!
Šel jsem dolů do kuchyně dožrat svoje jídlo.Dojedl jsem.Chtěl jsem jít zpátky do jejího pokoje, ale všiml jsem si otevřených dveří.Neodolal jsem a proběhl jsem nimi ven.Seběhl jsem všechny schody a vyběhl před dům.Proběhl jsem kolem pekárny.Běžel jsem přes přechod, když jsem uviděl světla auta.Zastavil jsem se, všechno se zpomalilo a já věděl že tohle je můj konec.Zavřel jsem oči a čekal na náraz.
,,Chate!'' uslyšel jsem hlas.Marinettin hlas.
Otevřel jsem oči a já viděl jak běží ke mě.Její oči plné strachu.Jak ke mě natahuje ruku.
Auto bylo blíž a blíž, ale Marinette taky.Nechám se srazit autem a umřu nebo nechám Marinette se pokusit o mojí záchranu kdy možná zemře ona?
Zavřel jsem oči a čekal na srážku.
Najednou jsem ucítil něčí ruce, ruce silně svírající mě.Otevřel jsem oči, Marinette mě držela v náručí.
Najednou se všechno zrychlilo a Marinette i se mnou spadla na chodník.
Ucítil jsem jak mi něco padá do kožichu.Podíval jsem se na Marinette.Ona plakala.
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...