15

2.7K 267 26
                                    

,,Psst, Chate.'' pootevřela poklop do pokoje a špitla.

,,Psst, Marinette, tady.'' špitl jsem taky.

,,Psst, nedělej si ze mě srandu.'' vylezla do pokoje a zavřela.

,,Psst, já si z tebe nic nedělám.'' začal jsem se chichotat.

,,Přestaň říkat psst!'' štěkla.

,,Psst, neříkám psst!Proč šeptáme?'' poškrábal jsem se na hlavě.

,,My šeptáme?'' divně se na mě podívala.

,,Ne, křičíme víc než požární siréna, děvče.'' mrkl jsem na ní.Hodila po mě tašku ,,Co to je.'' nakoukl jsem dovnitř.

,,No, nemůžeš pořád sedět na zadku u mě doma, tak jsem Ninovi sebrala náhradní oblečení ze skříňky.Trošku ti ho poupravím a pak bys mohl někdy i ven aniž by na tebe divně čučeli.'' přišla ke mě a vzala si ho zpátky.Položila ho na stůl vedle šicího stroje.

,,A co kdyby ty sis ušila kostým a chodila v něm se mnou po Paříži?'' nadzvedl jsem obočí.

,,Aby mě všichni poznali a smáli se mi?Tos uhodl, kámo.'' dala si ruce v bok.

,,No, uhodl.Jsem totiž génius a teď jsem vymyslel fantastický plán.Měla by jsi mi být vděčná.'' zářivě jsem se usmál.

,,Neusmívej se tak nebo oslepnu.'' zasmála se.Dělal jsem že jsem uraženej.

,,Pff, stejně mi podlehneš jako všechny.'' pohodil jsem vlasy.

,,O tom silně pochybuji pane ego.'' cvrnkla mě do nosu ,,A kdo že jsi pod...pod tím kostýmem?Je to kostým ne?'' mžourala.

,,Kdybych ti řekl, kdo jsem, už by jsi mi nebyla schopná odolat.Propadla by jsi mi a já bych ti nerad zlomil srdce.'' nadzvedl jsem koutek úst.

,,Jasně ty kecale.Nejsem typ holky co máš na jednu noc.'' cvrnkla mě do čela.

,,Co tím myslíš?To je divná představa.'' osypal jsem se ,,Co bych jako z tebou dělal?''

,,Neříkej mi, že jsi ještě panic.'' smažila se nevyprsknout smíchy.

,,Nedělej že ty jsi nějak extra zkušená.'' úsměv jí zmizel z obličeje a sedla si vedle mě na schody.

,,Máš pravdu, abych pravdu řekla, jsem jediná holka ze třídy co nemá přítele a v tomhle ohledu nic s nikým neměla.'' položila si hlavu na moje rameno.

,,Vítám tě v klubu, zlato.'' položil jsem svojí hlavu na její ,,Já jsem taky jedinej z party mých přátel, no nezkušenej.'' skousl jsem si spodní ret.

,,Ten tvůj.....kostým....dá se rozepnout, nebo sundat?''

,,Ne?Myslím že ne, když je to moje prokletí.'' pohodil jsem rukama.

,,Uf, díky bohu.'' položila si ruku na hruď.

,,A pak kdo je tu úchyl.'' šťouchl jsem do ní.

,,Já rozhodně ne.Jsem přece nevinná dívka co ve svém pokoji schovává prokletého středoškoláka a ani neví kdo to je nebo kolik mu je.'' položila si ruku na čelo a dramatizovala.

,,Ty jsi ale hérečka.'' zasmál jsem se.

,,Marinette, jdu nahoru za tebou.'' ozval se hlas její matky.





Ahooj.Tak co zatím říkáte na tuhle ''knížku''?Je tu něco co se vám nelíbí?

A teď odejdu od tématu.Měl by někdo zájem se podívat na můj instagram?Někdy tam šoupnu i něco z mého wattpadu......pokud jo, do další kapitoly ho napíšu.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat