,,Řekni mi pravdu, kdo jsi?'' zeptala se vyděšeně.
,,Jsem tvůj kocour.Říkám ti pravdu.Do nedávna jsem byl obyčejný, krásný, nadaný a zbožňovaný středoškolák, ale pak jsem byl proklet a skončil jako kočka.Pak ses mě ujala a odtud už to znáš.'' snažil jsem si kousat nehty.
,,He?Děláš si ze mě srandu?!'' odsunula se ode mě dál.
,,Nejsem úchyl, jen chci svoje původní úžasné tělo.'' nepatrně se k ní přisouvám.
,,Jak ti můžu věřit?Jak ti můžu věřit že se na mě nevrhneš?'' projížděla mě pohledem.
,,Kdybych se na tebe chtěl vrhnout už to udělám.Tolikrát jsem tě viděl nahou a nějak extra mě nevzrušuješ.Nejsi moc ženská a tvoje tělo tak ani nevypadá.'' snažil jsem se nevyprsknout smíchy.
,,Co jsi to řekl?!'' zaječela a skočila po mě.Seděla na mě a ten mini nožík držela u mýho krku.
,,Zklidni se děvče.Za to že tvoje tělo není nějak extra ženský nemůžeš.Třeba ti ještě vyrostou.''
,,He?To jako narážíš na moje prsa?!'' vytřeštila na mě oči.
,,Em....ne?'' pískl jsem.
,,Kdykoliv tě můžu vyhodit na ulici a to by byla teprve sranda, kámo.Nechám tě tu schovaného tak dlouho dokud budu moct a dokud ty nedostaneš zpátky to svoje ''sexy'' tělo, ale žádné připomínky o mojí hrudi a žádný sahání!Rozumíš?!'' skousla si spodní ret.
Opatrně jsem kývl.Slezla ze mě a z krku mi sundala nůž.
,,Em....proč jsi byl prokletej?'' zeptala se nervózně.Snažila se přebít to trapné ticho.
,,Nevím, jsem dokonalost sama tak asi ze žárlivosti?'' poškrábal jsem se na krku.
,,Nikdo není dokonalost sama a u tebe vážně pochybuji.'' prohlídla si mě, ale pohledem zastavila u mých uší.Nadechovala se že něco řekne, ale zazvonil jí mobil.
,,Ano?'' ,,Alyo?'' ,,Co se děje?!Proč brečíš?'' ,,Cože udělal?'' ,,Já ti to říkala, všichni jsou stejní!'' ,,Co jsem ti říkala?'' ,,Co právě udělal?'' ,,Nevíš?'' ,,Vojel a ujel.'' ,,To bude dobrý, prostě jsme nezadaný jako předtím.'' ,,P-počkej.......Přestaň mi žužlat culíky......Promiň Alyo, promluvíme si ve škole, a ty to zvládneš!'' položila mobil.
,,Hej!Přestaň mi žužlat culíky!Neslyšíš?!''
,,Voní jako sušenky.''
,,Pust!''
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...