31

2.9K 269 24
                                    

,,Tak jo....shrnu si co se tady stalo.'' pořádně jsem si sedl ,,To jsem se s ní jako skoro vyspal?!'' zaječel jsem ,,A co jsem to kecal za slaďárny?!Sakra tak trapný!Tak trapný!'' rukama jsem si zakryl obličej a praštil sebou ,,Jsem jak přeslazenej týpek z telenovely co chce dostat svojí kamarádku do postele!'' 

,,Moment!Ona má pravdu, vždyť je divný mít spolu vztah, když s ní spím v jednej posteli!'' vyletěl jsem do sedu ,,Co mě to zase napadlo?Proč nemůžu alespoň na chvíli myslet?!'' pleskl jsem se do hlavy.Asi si na chvíli zdřímnu, stejně nemám co dělat když je ve škole.

--

,,Já se na to můžu vysrat!'' vzbudil mě křik Marinette.

,,Na co?'' pronesl jsem rozespale.

,,Ty jsi spal?'' koukla na mě.

,,Pf, jasně že ne.'' mávl jsem rukou a opřel se o zábradlí ,,Na co se chceš vykašlat?''

,,Zítra máme o tři hodiny víc.'' protočila oči a hupkala ke mě.

,,To zítra budu bez tebe tak dlouho?'' zakňučel jsem.

,,Chudáčku, ty se budeš o tři hodiny déle válet v mojí posteli a já budu pouze umírat ve škole.'' objala mě kolem krku.

,,Ano, jsem velký chudáček, zase budu bez své milované princezny.'' chytil jsem jí kolem pasu.

,,Ach, nepřeháněj.'' šťouchla do mě a políbila mě na krk.

,,C-co to děláš?'' zrudl jsem.

,,Vůbec nic.'' zahihňala se.Prstem mi přejela po kostýmu a rozjel se zip.Vyděšeně se na mě podívala.

Trošku úchylněji jsem se usmál a strhl jí pod sebe.Začal jsem jí líbat a rukou jsem jí zajel pod tričko.
Marinette si začala hrát s mými vlasy.Jazykem si hrála s mým.

Najednou zazvonil její mobil a odtrhla se ode mě.Natahovala se pro něj, ale byl jsem rychlejší.Položil jsem hovor a mobil hodil na zem.
Marinette se na mě podívala až výhružně, ale pak se usmála.
Strčila do mě, spadl jsem na záda a ona skočila na mě.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat