Asi po půl hodině co jsem tam stál jako opařený jsem se probral z transu.
Bylo tohle upřímný ,,Mám tě ráda.''?Nebo to řekla jenom proto že jsem kočka co nemá vlastní rozum?
Ne!Vzpamatuj se!Byl jsem prokletej a nikdo se do kočky nezamiluje!I kdybych se zamiloval sebevíc, což neumím stejně s ní nebudu moct být jsem přece prašivá kočka!Možná kdybych jí poznal dřív nemusel bych být to co jsem teď, ale já byl takovej vůl že jsem dopad tak jak jsem dopad!Jsem prostě příšerně rozmazlenej vůl!Nic si nezasloužím....kéž by jsem si to uvědomil dřív než jsem skončil takhle, možná by mi bylo líp než teď, i když....Kašlu na to, z přemýšlení mě bolí hlava, jdu si lehnout.
Vyběhl jsem schody do jejího pokoje a pak ještě schody do její postele.Takhle jsem necvičil za celej svůj život.Lehl jsem si na její polštář a snažil se usnout.Vzpomínal jsem na svůj starý život a jak jsem se měl dobře.Stýská se mi po mojí posteli, velkým kapesným a hlavně po svým starým neodolatelně sexy vzhledu.Přece jen jsem byl zvolen nejkrásnějším francouzským modelem.Nevím o nikom kdo by mě nenáviděl, možná méně hezký kluci, ale jinak mě všichni milujou.Vlastně ani nevím proč mě ten chlap proklel a k tomu takhle blbě.Jak mám jako kočka najít holku co se do mě zamiluje?To asi nedomyslel, ale co, ne každý může přece být tak chytrý jako já, že?
Najednou zazvonil mobil a já vyskočil jak jsem se lekl, přímo jsem se naježil.Ona nechala mobil doma?A k tomu v posteli ve který spím?Ta holka je vážně líná a k tomu neschopná, ale za to se o mě postará.No, pro tentokrát by jsem to mohl ignorovat.Ale jestli ho tu nechá znovu a znovu mě vzbudí tak se proměním na anděla smrti a to ať si mě děvenka nepřeje, nikdo mě nebude budit, nikdo.
Přistoupil jsem k telefonu a podíval se kdo volá.Nějaká Alya.A jakožto velmi inteligentní kočka jsem ten telefon zvedl.
,,Hele Mari, někdo ten mobil zvedl!'' uslyšel jsem hlas ozývající se z druhé strany telefonu ,,Kdo je tam?'' zeptal se hlas mě známí.Hlas patřící Marinette.
,,Meow.''
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...