21

2.5K 255 24
                                    

Došli jsme před nějaký bar.

,,Co tu chceš dělat?'' zeptal jsem se.

,,Lidi co jsou alespoň trošku nalitý říkají co si opravdu myslí.'' koukl na mě.

,,A my tu jsme jako proč?'' nadzvedl jsem obočí.

,,Ožeru tě a pak mi nebudeš lhát.'' chytl mě za zápěstí a vtáhl dovnitř.Sedli jsme si k baru.Objednal vodku.

,,Můžeš mi říct o co jde?'' skousl jsem si ret.

,,Než budeš chodit a bůh ví co ještě dělat s Marinette proklepnu si tě.'' hodil do sebe skleničku vodky.Hodil jsem jí do sebe taky, na nervy.To budou dlouhé dvě hodiny.

,,Tak začneme!'' hodil do sebe další skleničku.

,,Tak se ptej.'' hodil jsem do sebe další dvě skleničky.

,,Popiš Marinette jedním slovem.''

,,Šílená.'' hodil jsem do sebe další.

,,Kdy ses do ní zamiloval?'' mávl na chlápka za barem a podal nám wisku.

,,Em......Když jsem jí potkal v parku?''

,,Co s ní máš v plánu?'' kopl mě.

,,To bys kámo neuhodl.'' zasmál jsem se a kopl jsem do sebe další skleničku.

,,To jí chceš jako....''

,,Jseš úchyl nebo co?!'' pleskl jsem ho.

,,Hele, Marinette mi přišla v tvojí přítomnosti nějaká divná.'' naklonil se ke mě ,,Udělal jsi jí něco?''

,,Jestli je to ''něco'' to že jsem se k ní přisral, tak asi jo.'' zasmál jsem se ,,Cože se tak o Marinette staráš?Nechodíš náhodou s Alyou?''

,,Je to složitý, to by jsi nepochopil.'' mávl rukou, dal na stůl peníze a zvedl se ,,Musíme vyrazit.'' chytl mě za zápěstí a táhl mě ven.

,,Hele, co máš s Marinette?!'' křikl jsem na něj a vykroutil se mu ze sevření.

,,A co je ti jako do toho?!'' otočil se na mě a přiblížil se.

,,Asi hodně, když je MOJE!'' křikl jsem mu do ksichtu.

,,Tvoje?To asi těžko!Je vidět že to tak bereš jenom ty!''

Nevydržel jsem to a dal jsem mu pěstí ,,Tak teď poslouchej!Nevím jak ty bereš Marinette a jak ona tebe, ale ty se k ní ani nepřiblížíš, nedotkneš, nepodíváš a ani nepromluviš!''

Zvedl se ze země a vlepil mi pěstí, schytal jsem to i o stěnu.

,,Nebudeš mi zakazovat cokoliv s ní dělat!'' chytl mě za triko a shodil na zem, začal do mě kopat.

Chytl jsem ho za nohu a spadl ,,Budu, chošánku to teda budu!'' zvedl jsem se a šel do parku.

,,Já tě zabiju!'' křikl na mě ze země.

,,Jasně kámo.'' šel jsem dál a zamával mu.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat