02

3.4K 334 22
                                    

Asi po půl hodině modrooká dívka vtrhla do pokoje, ale mě to přišlo jako věčnost.To bude tím že jsem prašivá kočka!

,,Tak to vypadá že ses mi tady už zabydlel.'' zasmála se ,,Koukej koupila jsem ti pelíšek.'' položila ho na zem.Byl černý s zelenými packami.

,,Meow?'' mňoukl jsem a nechápavě se koukl mezitím co pořád ležím rozpláclej na stole.

,,Žádný ''Meow'' od teď je to tvoje postel, jasný?'' přiskočila ke mě a začala mě drbat za ušima.

,,To mám jako spát v tomhle?'' zavrčel jsem.

,,Ale ale, kocourkovi se to nelíbí?'' usmála se a vzala mě do náruče ,,Nebuď bručoun, vzala jsem ten nejlepší co tam byl.'' zasmála se a přejela mi přes hřbet.Začal jsem vrnět.

,,Awww, kocourkovi se to líbí?'' zatočila se se mnou ,,Dáme ti něco k jídlu, musíš být vyhládlí.'' pevně mě chytla a seběhla se mnou do kuchyně.

,,Rozvěsila si letáky Marinette?'' zeptala se její matka.

,,Ano mami, cestou do obchodu.'' odpověděla dívka a položila mě na zem.

,,Dobře.Jak bylo ve škole?'' zeptala se a pohladila Marinette po tváři.

,,Ani se neptej.Víš s kým mě Nathaniel podvedl?Chloe!'' jméno Chloe vykřikla a skoro propukla v pláč.

,,Ach Marinette, to je mi líto.'' objala jí matka.

,,To nic, jsem v pořádku.Mám Chata.'' usmála se a podívala se na mě ,,Teď už nebudu sama, teda prozatím než si ho vyzvednou majitelé.'' vzala plechovku s jídlem pro kočky a vysypala jí do misky ,,Tady máš.'' položila jí na zem.Přišel jsem blíž a ona mě pohladila.Začal jsem jíst.Jsem člověk, ale jako kočka sežeru vážně všechno!

,,Vážně jsi v pořádku?'' zeptala se jí opět matka.

,,Ano mami, když tak mám Chata kterému se můžu vybrečet do kožichu.'' zasmála se.

,,Tak to ne, mě brečet do kožichu nebudeš!To by ses do mě mohla rovnou vysmrkat!'' štěkl jsem a ona se na mě podívala.

,,Co na mě vrčíš?Je přece jasný že to byl vtip, ne?'' poškrábala se na krku a klekla si vedle mě a začala mě hladit.

,,Marinette, s tatínkem jdeme večer na večeři, zvládneš to doma sama?'' skrčila se a pohladila jí po tváři.

,,Mami už nejsem malé dítě.'' zasmála se.


He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat