,,Jestli nechceš přít o svoje nádobíčko ustup.''
,,He?''
,,Ustup satane!'' strčila do, spadl jsem na zadek.
,,Co blbneš?To jsi vychrlila ty ne já!'' křikl jsem na ní.
Spadla na kolena na zem ,,Musím se odstěhovat, hodně daleko......Co třeba severní pól?Nebo Japonsko?Ne, pojedu do Číny za příbuznýma!'' držela se za hlavu, koukala do podlahy a chrlila země do kterých by chtěla utéct.
,,Ty máš příbuzný v Číně?'' nakrčil jsem nos.
,,Jo, moje máma je Číňanka a táta Francouz.'' popotáhla.
,,Takže jsi made in china?'' naklonil jsem hlavu.
Zvedla zrak ke mě a podívala se na mě jako na mouchu co jí celou noc lítala kolem hlavy.
,,Tím jsem jako nemyslel že jsi na jedno použití......''
,,Tak to jsi teda vylepšil!'' kopla do mě.
,,Ale vážně, já to myslel jako...jako že jsi kříženec.'' při dokončení věty jsem se praštil do obličeje ,,Tak jsem to taky nemyslel.'' zakryl jsem si obličej rukama a lehl si na záda.
Marinette na mě skočila a já se nátlakem posadil.Seděla na mě s našpulenýma rty.
,,Vypadáš jako čínská kachna.'' dal jsem jí prst na rty. ,,Hele?''
,,Ano?'' zamumlala přes můj prst na jejích rtech.
,,Chci jít dneska ven.''
,,Nemám kostým a to oblečení co jsem čmajzla není hotový, Chate.'' sundala si prst ze rtů ,,Mimochodem, jak se jmenuješ?Přijde mi blbí ti říkat Chate.'' poskočí si na mě.
,,Tak si zajdi pro kostým do půjčovny, nebo nějakej starej z karnevalu, ne?'' šťouchl jsem jí do čela ,,A říkej mi jak chceš, moje jméno ti neřeknu.''
,,Tak ty jsi mě jako viděl nahou a já nemůžu znát ani tvoje jméno?'' založila si ruce.
,,Smiř se s tím.'' strčil jsem do ní a sjela ze mě ,,Tak šup, chci jít za dvě hodiny.Jdu si lehnout a ty jsi dělej co chceš.'' šel jsem ke schodům do postele.
,,Tak to ne hošánku!'' hodila po tašku.Spadl jsem na zem.
,,Taška s tím oblečením co jsi čmajzla, co já s ním?'' hodil jsem to po ní zpátky.
,,Padej si stoupnout tamhle, musím ti změnit míry na tom oblečení!''
,,To mě budeš jako osahávat?!''
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...