10

2.8K 285 16
                                    

Rád bych řekl, že to co se stalo večer, byl pouze sen, ale tento svět mě nenávidí a proto nebyl.

Ráno jsem se probudil protože mě někdo šťouchal do obličeje.

,,Grrr nech toho!'' zabručel jsem a praštil tu ruku.

Po chvilce to začalo na novo.Zase mi někdo šťouchal do mého nádherného obličeje.Otevřel jsem oči.Marinette klečela vedle gaučíku na kterém spím a šťouchá do mě.Hned jak si všimla že se na ní dívám a jsem vzhůru odskočila ode mě a vytáhla na mě záchodovej zvon.

,,Co blbneš?'' sedl jsem si a promnul si oči.

,,N-n-n-nepřibližuj se!'' začala tím zvonem máchat.

,,Já myslel že se na úchyláky používá pepřák a ne zvon.'' začal jsem se smát.

,,C-co jsi zač.'' vykoktala.

,,Tvůj princ na bílém koni.'' naklonil jsem se nad ní.To jsem ale neměl dělat.Přímo tím zvonem mě praštila do obličeje a já sletěl s zemi.Ležel jsem vedle jejich nohou ,,Ale já jsem jenom zakletej středoškolák....'' řekl jsem ale pak jsem usnul.


Probudil jsem se v teple.Promnul jsem si oči.Nad sebou jsem viděl Marinette.Ležel jsem jí na nohou přikrytý její dekou v její posteli.

,,Promiň Chate.'' řekla tiše, ale já jí slyšel na hlas.

,,To je dobrý, mohla jsi reagovat i hůř.'' zasmál jsem se.

,,Měl by jsi ještě spát, bouchla jsem tě docela silně.'' skousla si ret.

Posadil jsem se a nějak zvláštně jí chytil.Lehnul jsem si i s ní.Držel jsem jí pevně u svého těla.

Začala ječet a shodila mě z postele.

Zase jsem se probudil v její posteli.Seděl jsem v rohu postele.Marinette seděla na proti mě a v ruce držela vysunovací nožík.

,,Ale no ták!'' řekl jsem otráveně.





Omlouvám se že kapitoly nevychází tak často, ale od čtvrtka ležím doma.Jsem líná vylézt z postele a zapnout si mobil nebo počítač.Takže se omlouvám.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat