35

2.6K 246 20
                                    

Podíval jsem se na sebe.Už jsem na sobě neměl ten kočičí kostým, který mi tak sekl, ale svoje normální oblečení.Už jsem zase ten zazobanej rozmazlenej Agrest.

,,Marinette..já...já ti to vysvětlím.'' zahleděl jsem se jí do očí ze kterých jí chtěli téct slzy.

,,Nemusíš mi vysvětlovat nic...Agreste.'' zvedla se a chtěla sejít ze schodů, ale podklouzla jí noha.Na poslední chvíli jsem jí chytil a přitáhl si jí zpátky k sobě.

,,Kdybych ti řekl kdo jsem vyhodila by jsi mě.'' zamumlal jsem jí do trička.

,,Jak si můžeš být tak jistý?To jsem tak bezcitná?Tak ubohá?Copak mě neznáš?'' začala vzlykat.

,,Ne to ne!Ale přece víš jakou má Adrien Agrest pověst.''

,,Myslíš děvkaře jenž každou noc chrápe s jinou.Má všechno na co si ukáže.Tolik peněz že se v nich může koupat?Tak velkej hajzl, ale i tak mu holky leží u nohou a za jednu noc s ním by i platili?Pf, tohle ví všechny holky co bydlí v Paříži.'' zasmála se.

,,Něco ti řeknu.To že každou noc chrápu s jinou je lež!Byla jsi první!A peníze nejsou moje, ale mého otce!'' přitiskl jsem jí k sobě ještě víc.

,,A to ti mám jako věřit?Proč bych měla?'' snažila se dostat z mého sevření.

,,Proč by jsi mi to měla věřit?Protože tě miluju.''

,,Pf, myslíš že ti to uvěřím?Tohle můžeš nakecat každé, ale na mě tohle neplatí!'' vykroutila se mi ze sevření a seběhla do půlky schodů.Chytil jsem jí za ruku a otočil k sobě.Ruce jsem přemístil na její krk a políbil jsem jí.Chvíli s sebou cukala, ale potom přestala a začala spolupracovat.

Odtrhl jsem se od ní ,,Už mi věříš?''

Koukala do země a neodpovídala.

Chytil jsem jí za bradu a zvedl jí tak že mi koukala do očí ,,Už mi věříš že tě opravdu miluju?'' usmál jsem se.

Kývla a objala mě ,,Kolik je hodin?'' zamumlala.

,,Vzhledem k tomu že slunce už zachází tak něco okolo šesté až půl osmé večer.'' pohladil jsem jí po vlasech ,,Pojď si lehnout.''

,,Nechce se mi.'' seskákala zbytek schodů dolů a sedla si na stůl ,,Pojď ke mě čičí.'' natáhla ruce.Přišel jsem k ní jako poslušný kocour a objal jí.Sedl jsem si vedle ní.

,,Ty parchante!'' vtrhl do pokoje ten imbecil Nino.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat