30

2.7K 263 20
                                    

,,Nějak si nám zdivočela.'' zasmál jsem se.

,,Vážně?Vážně číčo?''

,,Ne broučku.'' usmál jsem se a sedl si.Lehce jsem jí políbil.Chytil jsem jí za zadek a přimáčkl si jí víc na sebe.

,,Jak to že se kletba nezlomila?'' zeptala se docela sklesle ,,To tě nemiluju tolik aby se kletba zlomila, nebo ty mě?''

,,Em..Eh...ne to určitě ne.Ta kletba musí být nějaká vadná.Třeba zpožděná reakce.'' nervózně jsem se usmál ,,Snad si nemyslíš že za to můžeš ty?''

,,Co když nejsem ta co tvou kletbu zruší?'' položila si hlavu na mé rameno a objala mě.

,,A kdo by jí měl zrušit, když ne ty?'' začal jsem jí hladit po vlasech.

,,Podle toho co říkáš, ti každá holka leží u nohou ne?''

,,Ty mě chtějí pro peníze!Ty nejsi jako ony!Ty jsi ty a tebe já miluju!'' pevně jsem jí objal.

,,Co když pro zlomení kletby byla vybraná jiná?Nemusím být ta co jí zlomí a ty jenom ztrácíš čas tím že tu tvrdneš se mnou.'' ucítil jsem jak mi mokne rameno.

,,Ty brečíš?!''

,,N-ne.'' vzlykla.

,,Marinette!Přestaň tady vykládat nesmysli!Za prví, třeba se ta kletba ani zlomit nemá!Třeba mám být po zbytek života kočka!Ale kdyby ta kletba neexistovala nepoznal bych tebe!Holku co mi během vteřiny změnila život k lepšímu!Takže přestaň brečet!Už si toho pro mě udělala dost!''

,,Heh, už vím proč ti holky leží u nohou.'' pustila mě a utřela si slzy.

,,Cože?'' nechápal jsem.

,,Tvoje povaha.Jsi skvělý a tvoje proslovy nechají roztéct každé dívčí srdce.'' usmála se a naklonila hlavu.

,,Stejně nevím o čem mluvíš.I když skvělý jsem, to nepopírám.'' ušklíbl jsem se.A v tu chvíli jsem to schytal polštářem do obličeje.

,,To tvoje ego není zdravý!Kde jsi k němu sakra přišel?''

,,Já k němu nepřišel, ono přišlo samo a já ho pustil dál.'' zahuhňal jsem přes polštář.

,,Pff..'' sundala mi polštář z obličeje ,,Tak to vypadá že ti otrnulo a já můžu do školy.'' odhodila polštář a zvedla se.Rychle jsem jí chytil za ruku.

,,Neopouštěj mě!''

Otočila se na mě.Přišla ke mě blíž.Chytila mě za kostým a přitáhla k sobě.Políbila mě vášnivě až se prohloubil do francouzáka.

,,To ti zatím stačí, jdu do školy.Papa.'' zamávala mi a vypařila se z pokoje.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat