,,He?'' lekla se.
,,Miluju tě.'' zopakoval jsem.
,,Adriene, měl by jsi odpočívat.Mluvíš nesmysli.'' sáhla mi na čelo.Chytl jsem jí za ruku a přitáhl si jí blíž k sobě.
,,Nemluvím nesmysli.Já tě opravdu miluju.'' zašeptal jsem.
Vyděšeně a nehybně na mě koukala ,,Adriene...''
,,Neříkej že ke mě nic necítíš!''
,,T-tak to není...ale....'' koktala.
,,Ale co?'' držel jsem si jí blízko sebe.
Vykroutila se mi ze sevření a odsunula se dál ode mě.
,,Prostě mě nech být!'' křikla.Sklopila zrak a kouká se do povlečení.
Po čtyřech jsem k ní přilezl ,,Udělal jsem ti něco?Nebo necítíš totéž?''
,,Ne, t-o ne, ale....je to divný...bydlíš u mě...v posteli...''
,,Ou...takže tohle je důvod....hm...mě spíš vadí, že když mě políbíš, kletba se může zlomit.'' sedl jsem si před ní.
,,Nechceš náhodou aby se zlomila?'' koukla se na mě.
,,Chtěl, ale už nechci.Kletba se zlomí, budu se muset vrátit domů a otec mi zakáže se s tebou scházet....už se neuvidíme...radši budu pořád v tomhle než abych o tebe přišel.'' cítil jsem jak při každém slově rudnu víc a víc.
,,Awww'' objala mě ,,Neboj, já tě nedám.Ty budeš pořád můj malý kocourek.'' zahihňala se.
,,Je ti jasný že jsem starší?''
,,Ticho buď!Zkazíš všechnu romantiku!'' pleskla mě po zádech.
,,Já nic.To ty pořád kazíš všechnu romantiku co vytvořím.'' šťouchl jsem do ní.
Strčila do mě, spadl jsem na záda a Marinette na mě.
,,Co děláš?!'' vyhrkl jsem.
,,Máš horečku, musíš ležet.Co si jako myslíš že chci dělat?'' nechápavě se na mě podívala.
,,N-nic.'' otočil jsem hlavu na stranu.Marinette si lehla vedle mě a pořád na mě koukala.
,,Adriene?''
,,Hm?''
Chytila mě za tváře a přitáhla si mě blíž.Její rty byly na mých.Její malé růžové rtíky chutnali po jahodách.Sladší rty neznám.Chytl jsem jí za bok a přitáhl si jí blíž.
,,Co to děláme?'' pronesl jsem mezi polibky.
,,To co chceme oba.'' zašeptala do polibku.
Strčila mě na záda a vyhoupla se na mě.
,,Můj-kostým-nezmizel.''
,,Stejně ho z tebe nějak ztrhnu.''
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...