,,Jdu do vany.'' zvedla se a sešla dolů z pokoje.
Lehl jsem si na záda ,,Neměl bych se vrátit domů, abych jí tu neposral víc přátelských vztahů?'' promnul jsem si oči.Zvedl jsem se a opatrně vykoukl z pokoje.Nikdo tam nebyl tak jsem seskočil dolů.To je poprvé co jsem mimo její pokoj od doby co nejsem kočka.Je to tu úplně stejný.Pokrčil jsem rameny a vydal se ke koupelně.
Otevřel jsem dveře.
Když mě Marinette spatřila, podklouzlo jí to a spadla do vody.
Zabouchl jsem dveře a běžel k ní.
Vynořila se z vody.Hodila si ofinu dozadu a hned se podívala na mě.,,Co tu děláš?!Zbláznil jsi se?!''
Klekl jsem si a opřel se o vanu ,,Možná.'' usmál jsem se.
,,Jdi do pokoje!Jestli přijdou rodiče nemám šanci tě pak odtud dostat!''
,,Hm.'' pokrčil jsem rameny.
,,Tak jinak.'' klekla si aby ke mě byla blíž ,,Jestli tě tady najde můj otec, jaký kytky máš rád?''
,,Cože?''
,,No, potřebuju to vědět, přece ti nějaké budu muset nosit na hřbitov, ne?'' zasmála se.
,,Ty pako!'' strčil jsem do ní.Dostala záchvat smíchu.Jen jsem jí pozoroval.
,,Marinette?''
,,Mami?!'' vyděsila se Marinette.
,,Jsi v koupelně?Jdu za tebou.''
Marinette začala panikařit.Chytila mě za košili a stáhla k sobě do vany.Skočila po mě a ponořila mě do vody, abych nebyl vidět.
,,Co potřebuješ mami?''
,,Jdeme s tatínkem ven, tak nic nevyveď, ano?''
,,Ano mami.''
Chytila mě za košili a vytáhla z vody.Zhluboka jsem se nadechl.
,,Jsi v pořádku?'' chytila mě za tvář a dala mi pryč z obličeje vlasy.
,,Příště mě alespoň varuj.''
Kývla.Stoupla si a vylezla z vany, já hned za ní.Oblékla se.
,,Rodiče nebudou doma, koukneme na film?'' otočila se na mě s jiskry v očích.
,,Ale žádný ty tvoje slaďárny!'' rozdrbal jsem jí vlasy.Kývla a pomohla mi nějak osušit moje oblečení.
Sedli jsme si na gauč a Marinette tam něco pustila.
Nějak moc jsme ten film nevnímali, spíš jsme usínali.
Rozletěli se vstupní dveře, tak jsme se k nim otočili.
,,Mami?!Tati?!'' vyjekla Marinette.
,,Tati?!'' přidal jsem se k ní.
Tadá, další kapitola je na světě.
Omlouvám se že teď ty kapitoly vychází tak pozdě, ale můj problém se spolužáky zhoršil.
Taky vydám novou ML FF na Adrienette, no, možná není zrovna nejlepší, ale snahu jsem do toho vložila.Vydám první kapitolu a pokračovat budu až tady tuhle FF dokončím.
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...