Přistál jsem jí přímo na hrudi.
Škubla sebou.Vyděšeně se na mě podívala.
,,Ty pako.'' zasmála se a snažila se mě sundat.Ale já se držel tak jí to nešlo.
,,Ty jsi mi ale úchyl, Chate.'' pohladila mě po hlavě.
,,Možná vypadám jako kočka, ale potřeby mám pořád stejný.'' zabručel jsem a položil si na ní hlavu.
Ležel jsem na ní a ona mě hladila.Nevím proč, ale cítím se nějak, nějak šťastný.
,,Jsi zlatíčko Chate.'' špitla a vypadala že spí.
Najednou se rychle potopila.Byl jsem pod vodou s ní.Oplachovala si vlasy.Usmívala se a z úst jí vystupují bublinky.Voda je tak čistá a já jí vidím tak jasně.Vidím jí celou, každý její záhyb na těle.Jsem v ráji!
Vynořila se a chytla mě, vyndala mě z vany.Vylezla ven a obvázala kolem sebe ručník.Sedla si na okraj vany a začala si sušit vlasy.
Ležel jsem před ní a upřeně na ní koukal.
,,Co mě tak pozoruješ?Chceš mě sníst?'' zachichotala se.
Jasně určitě bych tě já, já mrňavá kočka sežral.Si piš zlato.
Zvedla se z vany a sundala si ručník.Začal jsem slintat, nesuďte mě.Jsem středoškolák, tohle je normální reakce.
Převlíkla se do pyžama a vyšla z koupelny.Běžel jsem za ní.Došla do kuchyně a tam si vzala toasty.Sedla si k lince a začala jíst.Prolézal jsem jí mezi nohama a otíral se o ní.Sklonila se ke mě a podala mi kus toastu.A jako poslušnej kocour jsem to snědl.
Odložila toast a vzala si mě na klín.
,,Někdy mi přijde, že se spíš chováš jako středoškolák a ne jako kocour.'' zamumlala a hladila mě po zádech.
Nějak jsem přestal dýchat.Tohle mě dostalo.Proč jí to tak přijde?Udělal jsem něco?Ví něco?
Najednou zazvonil mobil.
,,Ano?'' řekla.
,,Jasně, jasně, vždyť už jí zapínám.....Ahoj.''
Co zapíná?
Zvedla se i se mnou v náručí a zapnula televizi.
,,Syn celosvětově známého módního návrháře se už víc jak dva měsíce pohřešuje.Adrien Agreste odešel z domu v modrých džínách, černém tričku s pěti pruhy a bílé košili.Kdyby jste o něm měli nějaké informace, okamžitě se ozvěte a zavolejte policii.Jeho otec za jeho nalezení dá odměnu v hodnotě jednoho miliónu korun.''
,,Ty kráso.'' řekla překvapeně.
Ale já byl překvapenější než ona.Otec za mě dá jeden milion?Otec?Ten lakomec?I strýček skrblík se víc dělí o peníze než můj otec.
Marinette vypnula televizi a zvedla se i se mnou.
,,A jde se na kutě.'' řekla jemně a vylezla se mnou do postele.
Už jsem skoro spal když Marinette něco řekla.
,,Miluju Adriena Agresta.''
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...