19

2.6K 272 38
                                    

,,Ne, budu na tebe sahat jako mim.Pře neviditelnou stěnu!'' zařvala na mě.

,,Já už jdu, nerozčiluj se.'' pohodil jsem hlavou a zvedl se.Stoupl jsem si kam ukazovala.

,,Hodná čičí.'' zasmála se a vzala si metr.Doběhla ke mě.Celého mě tam obmotávala metrem.

,,Íííp!''

,,Promiň!Já nechtěla!'' odskočila ode mě.

,,Prosím tě, dodělej ty míry, ok?'' chytl jsem jí za ruku a přitáhl jí blíž k sobě.Kývla.

,,Hele, vysaď mě.Nedosáhnu ti na uši.'' skousla si ret.

,,Vysadit?He?'' naklonil jsem hlavu.

,,No vysadíš mě na sebe.Nekoukáš na filmy?'' šťouchla do mě.

Naklonil jsem se k ní a hledal za co bych jí mohl chytit.Nakonec jsem jí chytl za nohy těsně pod zadkem a vysadil jí.Obmotala si nohy kolem mého pasu.Měl jsem její prsa skoro nacpaný v obličeji, byl jsem rudej.Radši jsem otočil hlavu na stranu.Slyšel jsem jak jí tluče srdce, tlouklo jí rychleji než to moje, ale jak to?Vypadá normálně.Já tu holku vůbec nechápu.

,,Můžeš mě dát dolů.'' prstem mi poplácala hlavu ,,Halo?Marinette volá Chata!''

,,Co?'' zaklonil jsem hlavu a koukal se jí do tváře.

,,Můžeš mě dát dolů.'' usmála se.

,,J-jasně!'' chtěl jsem jí ze sebe sundat, ale nějak se mi podařilo i s ní spadnout.

Leželi jsem na zemi na zádech a ona na mě.Dotýkali jsme se nosy.Cítil jsem její dech.Koukal jsem se jí do očí ve kterých jsem se asi utopil.

,,Chate?'' zašeptala.

,,Marinette?'' zašeptal jsem.

,,P-pustil by jsi mě?'' začala značně lapat po dechu.Uvědomil jsem si, že jí pořád držím za zadek.

,,J-jasně!'' pustil jsem jí a seskočila ze mě.Posadil jsem se do tureckého sedu a koukal do země.

,,Já-já ti dodělám to, to oblečení.'' zasmála se a vystřelila ke stolu.

,,P-promiň.'' zakoktal jsem a poškrábal se na zátylku.Podíval jsem se na ní.

,,T-to je v pořádku.T-to se stává, ne?'' nervózně se zasmála.Otočila se na židli a spustila šicí stroj.

Celou dobu sem seděl na tom samém místě a koukal do země.Marinette mě z ničeho nic objala kolem krku ,,Koukej, mám to hotový.'' mávala mi tím oblečením před obličejem.

Oblek jsem si ho.Zakrylo celý můj kostým.Až na uši a masku.

,,Hele co pro tebe mám.'' držela v ruce čepici s ušima ,,To ti je zakryje.'' usmála.Skočila po mě a nasadila mi jí.

,,Páni, jsi dobrá.'' usmál sem se a prohlížel si sebe.

,,Pojď si sednout, musím ti make-upem skrýt tu masku.'' ukazováčkem naznačila abych šel za ní.Posadil mě na židli a vytáhla krabičku s make-upem.Sedla si na mě a začala mi ho patlat na obličej.Po chvíli ze mě slezla a podala mi zrcátko.

,,Tak jaká jsem?'' přikrčila se a koukla mi do očí.

,,Úžasná.'' chytil jsem jí za ruku a přitáhl si jí k sobě.Objal jsem jí a dal pusu na čelo.

,,Co-co to děláš?!'' zrudla.

,,Jsi přece moje přítelkyně.'' usmál jsem se.


He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat