28

2.5K 262 20
                                    

,,Ale no tak!Máš horečku a máš chuť žertovat?'' chytla mě z tváře.

,,Mě je faaajn.''

,,To vážně vidím!'' skousla si ret.Chytila mě za ruku a vedla po schodech do postele.

,,Já nechcííí.'' zakňoural jsem ,,Chci být s tebou!''

Strčila mě do postele.Spadl jsem na zadek, klekla si přede mě.

,,Vždyť s tebou budu, s horečkou tě tu nenechám samotného.'' sáhla mi znovu na čelo ,,To bude víc jak třicet sedm stupňů.'' skousla si ret.

,,Marinette, už jsi šla do školy?'' ozvalo se ze zdola.Nadechoval jsem se že něco řeknu, ale Marinette na mě skočila.Položila mi ruku na pusu.Seděla mi na rozkroku a já jsem ležel.

,,Co to děláš?'' zahuhňal jsem jí přes ruku.

,,Pst, buď potichu.Jestli zjistí, že nejsem ve škole bude průšvih.'' zašeptala.

,,Já nebudu potichu!'' vykřikl jsem.Ani nevím proč, to mi ta horečka asi leze na mozek.

,,Co mám udělat pro to aby jsi byl chvíli zticha?'' řekla zoufalým tónem.

,,Pušinku.'' zahihňal jsem se.Proč to sakra říkám?

,,Ne, chytla bych to od tebe.'' sykla.

,,Hm...'' sedl jsem si.

,,Co já si s tebou počnu?'' opřela si hlavu o moje rameno.

Objal jsem jí a lehl si s ní.Přetočil jsem se s ní na bok ,,Jestli nevíš, já bych věděl.'' ušklíbl jsem se.

,,To že máš horečku a blouzníš tvoje chování neomlouvá!'' strčila do mě a já se přetočil na záda.

,,Tak jsem to nemyslel.'' zasmál jsem se.Začala se smát taky.

Lehla si na břicho, položila si na mě ruce na které si položila hlavu ,,Od chvíle co jsi tady, změnil si mi život.''

,,To mám brát kladně nebo záporně?'' začal jsem si hrát se jejími vlasy.

,,Asi kladně.'' usmála se ,,Adriene?'' odmlčela se ,,Nehledají tě doma?''

,,Pff...děláš si srandu?Otec mě chce jenom pro kariéru a peníze!'' posadil jsem se a Marinette mi přepadla do klína.

,,A co matka?'' koukala na mě ze zdola.

,,Nemám.'' zabručel jsem.

,,Promiň, to je mi líto.'' vyskočila a objala mě kolem krku.Objal jsem jí kolem pasu.

,,Marinette?''

,,Ano?'' pustila mě a dívala se mi do očí.

,,Miluju tě.''

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat