14

2.7K 287 21
                                    

,,Nevím o čem mluvíš.''

,,Ty nevíš že máš svojí ruku na mým zadku?!''

,,Jo aha, promiň, síla zvyku.'' nervózně jsem se zasmál.

,,Tím mi chceš říct že holkám dáváš ruku na zadek normálně?!'' vyskočila.

,,Em.....ne?'' pištěl jsem.

,,Ty se mě na to ptáš?!''

,,Ne?'' pokusil jsem se usmát.

,,Zase se ptáš!Já měla pravdu!Jsi úchylný prase!Ne, počkat.....úchylná kočka!'' vyběhla na balkón a hned se vrátila.Začala na mě stříkat vodu z rozprašovače.

,,Ííííp....co to děláš?'' vyskočil jsem a skoro se naježil.

,,Jestli tu chceš bydlet, musím si tě převychovat!'' zakřičela a skočila po mě.

Oba jsme spadli na zem a já se snažil dostat z jejího sevření.

,,To chodíš na wrestling, nebo co?!'' zakřičel jsem.

,,Ne, to je instinkt!'' křikla zpátky a začala mi kroutit ruku.

,,Pust!Pust mě!Budu hodnej!'' praštil jsem rukou do podlahy a ona mě pustila.

,,Hodná čičí.'' slezla ze mě a já se posadil ,,Ale furt to není ono.'' zase mě postříkala rozprašovačem.

,,Íííp...můžeš toho nechat!'' sebral jsem jí ho z rukou.

,,Takže čičí může skočit za mnou do vany, ale nezvládne rozprašovač?'' začala se dusit smíchy.

,,To je něco jiného!'' štěkl jsem.

,,Jsi červenej!'' chytila se za břicho a smála se dál ,,Jsi červenej, červenej!'' 

,,Ne, to teda nejsem!'' štěkl jsem a skoro i pískl.

,,Jsi červenej!Jsi červenější než Nathanielova hlava!'' štípla mě do tváře a smála se dál.

,,Nepřirovnávej mě k tomu rajčeti!'' 

,,Kocourek nám dělá ''haf'', to je cute.'' lehla si na podlahu a dál se smála jako pominutá.

,,Jsem rád že se dobře bavíš.'' zamumlal jsem a pozoroval jí.

,,Já taky.'' přestala se smát a sedla si ,,Takhle dlouho jsem se nezasmála.'' praštila mě pěstí do ramene.

,,Jauvajs!'' chytl jsem se za rameno.

,,To si říkáš chlap?'' kousla se do rtu, aby se nezačala zase smát.

,,Já jsem chlap pokud to nevidíš.Jsem jako superman!''

Zase dostala záchvat smíchu.Nafoukl jsem tváře na znamení že jsem uražen.

,,Marinette?Ty nejsi ve škole?'' zvolala na ní matka.

,,Sakra škola!'' vyskočila a popadla tašku ,,Nikam nechoď!'' poručila mi a vyběhla z pokoje.

,,Ta holka je blázen.'' uchechtl jsem se a šel si lehnout do její postele.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat