Pomalu jsem se probouzel díky budíku.Natáhl jsem ruku a nahmatal její mobil, vypnul jsem ho.Promnul jsem si oči a uvědomil si, že Marinette leží na mě.Leží na mě obkročmo.
Začal jsem jí hladit po vlasech a zádech.Pomalu se začala probouzet.Rukama se nadzvedla a promnula oči.Seděla na mě a protáhla se.Koukla pod sebe, na mě.Chvíli na mě koukala než jí došlo že na mě ležela a teď sedí.Rychle ze mě seskočila a sedla si vedle mě.
,,Nedělala jsem nic divnýho, že ne?'' provinile se na mě podívala.
Posadil jsem se ,,Specifikuj slovo ''divnýho''.'' zasmál jsem se a šťouchl do ní.
Podívala se na mě nějak zvláštně.Pohledem který jsem u ní ještě nikdy neviděl.
,,Děje se něco?'' objal jsem jí kolem ramen.
,,Musím do školy.'' odstrčila mě.Vzala si mobil a slezla z postele.Oblékla se a odešla z pokoje ,,Ahoj, uvidíme se potom.'' zabouchla dveře.
Co to sakra?!Udělal jsem něco?Co se stalo jí?Posral jsem něco?Ne, jsem si jistej že jsem zatím neposral nic o čem by věděla.Nemám se čeho bát když zatím neví co se stalo mezi mnou a tím úchylem.
Poskočil jsem si a zadkem dopadl na polštář ,,Jauvajs!'' slzel jsem z polštáře.Sáhl jsem do povlečení ,,Deník?!'' zapištěl jsem.
Rychle jsem slezl z postele a skočil za gauč.
,,Ona má deník?!'' sakra!Teď když vím že má deník ve kterém by mohlo být i něco o mě.Sakra!
Strčil jsem si do pusy ruku a skousl.
Co když tam vážně o mě něco je?Když jenom nakouknu....ne!To nemůžu udělat!Zničil bych tu důvěru co mezi námi je!Bože já se zblázním!
,,Marinette kde sakra jsi?'' zamumlal jsem.Vím že je ve škole, ale pokud nepřijde co nejdřív asi se pomátnu.
,,Proč řešíš jestli tam o tobě něco napsala?Je jasný že u ní nemáš šanci!'' začal jsem mluvit sám k sobě.
,,Ale třeba, třeba jen malá zmínka by tam mohla být, můžu mít přece malinkou šanci ne?'' začal jsem si i odpovídat.
,,Sakra!Marinette!Kde jsi?Já už tu vedu dialekty sám se sebou!'' křikl jsem a skousl si rty.Já se už tutově pomátl.
--
Sedím na gauči a klimbám.
Najednou se rozletí dveře od pokoje ve kterých stojí Marinette.
,,Ty jsi zmlátil Nina?!''
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...