,,To si utíráš sušenky do vlasů nebo ty sušenky pečeš z vlasů?''
,,Co to meleš za kraviny?!Jsi se praštil do hlavy?Nebo něco bereš?'' snažila se vyrvat si svoje vlasy z mojí pusy.
,,Jo beru, tvoje sušenkový vlasy.''
,,Nech toho!Myla jsem si vlasy!Budu je mít mokrý, oslintaný, smradlavý a bůh ví co ještě!Nevím co sis strkal do pusy co si byl kočka!'' praštila mě přes pusu.
,,No dovol!Kočičí sliny na vlasy pomáhají!''
,,V čem?Aby byly slizký?!'' zapištěla a vyrvala si vlasy z mojí pusy.Spadla ze schodů.
,,Jsi v pohodě?'' podal jsem jí ruku a zvedl jsem jí.
,,Jasně, dá se to tak říct.'' usmála se.
,,Marinette s kým to tam mluvíš?'' zakřičela její matka ze zdola.
,,Mluvím se svým průchodem do Narnie!'' zakřičela zpátky a odezvy se už nedočkala ,,Jak tě schovám před našima?'' zakňučela.
,,Nevím, to ty jsi tu chrlila moudra........mám hlad.'' chytl jsem jí za nohu.
,,Ty jsi vážně jako zvíře a ne člověk.'' praštila se do hlavy ,,Moment!Nebyl jsi prokletej podle Krásky a Zvířete?'' chytla mě za kostým a vytáhla si mě nahoru.Měla mě tak blízko u obličeje, že jsem cítil její dech.
,,Jaká kráska a zvíře?'' nechápavě jsem se zeptal.
,,Cože?Ty neznáš tu romantickou pohádku?'' vytřeštila na mě oči a já se na ní nechápavě podíval ,,Pohádku která malé děti učí že nezáleží na vzhledu, ale na charakteru člověka.'' koukala na mě docela vyděšeně.Je to tak moc špatný když neznám tuhle pohádku?
,,Mám to!Byl jsi prostě namyšlenej sobec co si o sobě myslel bůh ví co a tak jsi byl proklet aby jsi našel lásku!'' luskla prsty a oči jí začali zářit.
,,Na tohle jsi přišla díky té pohádce?'' protočil jsem oči.
,,Ty nevěříš že pohádky můžou být skutečné?'' odstrčila mě od sebe ,,Nevěříš že jednou za život se nám může stát něco pohádkového?Ať už je to kletba, pravá láska, smrt nebo šťastný konec?'' vypadala docela smutně?
,,Proč bych měl věřit pohádkám?'' zeptal jsem se lhostejně.
,,Asi už vím proč jsi byl prokletý......nejsi člověk, ale necitlivá, bezesná stvůra.'' začala a vyběhla z pokoje.Kdybych se nebál, že tam budou její rodiče šel bych za ní, ale myslím, že budu asi taky brečet.
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...