32

3.2K 248 39
                                    

Rozepnula mi kostým, ale před rozkrokem se zastavila.

Rukou sjížděla po mé hrudi níž a níž.Sjela až k mé chloubě.Pomalu po ní přejížděla.
Zasypávala mě něžnými polibky.
Pomalu ze mě sundavala celý kostým.Najednou jsem tam byl úplně nahý jenom s rolničkou na krku, maskou a ušima.
Marinette má na tváří okouzlující úsměv, je k sežrání.
Začala mě líbat na krku a po chvíli se přesunula níž a níž.
Po chvíli se vrátila zpátky k mým rtům.
Pohrávala si s mým jazykem.

Uvědomil jsem si že jsem nahý jenom já, ona je kompletně pořád oblečená.
Chytil jsem jí za boky a přetočil jí pod sebe.
Sundal jsem z ní její sako a hodil ho někam až na druhou stranu pokoje.
Zajel jsem jí pod tričko a opatrně ho z ní sundaval.Je nedočkavá tak si tričko sundala sama.Hned si mě přitáhla zpátky k ústům.
Jednou rukou mi projížděla vlasy a druhou si rozepínala kalhoty, které jsem z ní následovně serval.
Ležela pode mnou v růžovém spodním prádlu.
Jak si uvědomila že si jí důkladně prohlížím začala rudnout.

,,Nekoukej tak na mě.'' zamumlala a snažila se schovat pod ofinu.

Usmál jsem se a pohladil po tváři ,,Jsi kouzelná.'' políbil jsem jí a opatrně z ní serval podprsenku i kalhotky.

Začal jsem jí líbat na krku, kde jsem jí udělal svojí značku.
Dvěma prsty jsem jí dráždil její citlivé místo, mezitím co jsem jí líbal hrudník.
Vrátil jsem se zpátky k jejím rtům.
Jemně jsem do ní vnikl.
Vzdychla a lehce křikla do polibku.Chvíli dýchala rychle, ale pak začala dýchat zase normálně.
Začal jsem zrychlovat.
Marinette si obmotala nohy kolem mého pasu.Líbal jsem jí krk.Ona mě hladila ve vlasech a druhou rukou se mi zarývala do zad.

Chytil jsem jí za záda a sedl si.
Sedl jsem si a ona automaticky se mnou na mě.
Lehce zaskučela.

,,Psst.'' přejel jsem jí palcem po rtech.
Usmála se jak jen to jde.
Vrhla se na mé rty.Nepatrně po mě poskakovala a tiše vzdychala do polibků.

,,Ch-Chate..'' vydala ze sebe, nehty se zaryla do mých zad a udělala se.

,,Ma-Marinette.'' udělal jsem se hned po ní.

Zabořil jsem hlavu do jejího hrudníku.
Dávala mi polibky do vlasů.
Pevně jsem jí hodil vedle sebe a lehl si k ní.Držel jsem se jí kolem pasu.

Cítil jsem jak se mi zavírají oči a jak mě Mari hladí po vlasech.
Poté jsem usnul.

He is my kittyKde žijí příběhy. Začni objevovat