,,Co to děláš?'' zeptal jsem se.Ležela na mě.
,,Bože, tohle se hroutí!'' sedla si na moje intimní partie.Skousl jsem si spodní ret.
,,A to co za holku co na tebe volala?''
,,Moje kamarádka.Musím tě schovat.'' stoupla si a zvedla mě.
,,Schovat?Proč mě prostě nepředstavíš?'' naklonil jsem hlavu.
,,Asi ses musel praštit do hlavy když jsem na tebe skočila.'' nadechla se ,,To není zas tak špatný.Řeknu že ti šiju kostým!'' chytla mě za ruku a stáhla do pokoje.Posadila mě na židli a udělala menší bordel s tou její látkou.
,,Marinette!'' vběhla do pokoje dívka tmavší pleti s brýlemi.
,,Alyo.Co tu děláš?'' zasmálo se nervózně to trdla co stojí vedle mě.
,,Vždyť jsem na tebe křičela že jdu za tebou.'' dala si ruku na čelo ,,Kdo je ten fešák?Tvůj přítel?'' nadzvedla obočí.
,,C-co?N-ne!Jen, jen mu šiju kostým.'' usmála se jako kdyby tajila že někoho zapíchla.
,,Nekecej mi!Poznám když je ve vzduchu láska!'' dala si ruce v bok.
,,Asi si to špatně pochopila, ale ona mi vážně jenom šije kostým.........a zbytek vědět nemusíš.'' poslední slova jsem zamumlal.
,,Cože?Takže jsi volnej?Jak se jmenuješ?Kolik ti je?Jaký typ holek se ti líbí?'' začala na mě chrlit.
Marinette jsem naznačil ''pomoc mi.''
,,Přestaň ho balit!Je...je můj!'' skočila na mě Marinette.Tak jako Marinette, líp jsi mi pomoct ani nemohla, že?
,,Já to věděla!'' vykřikla ta, ta Alya? ,,Já to věděla!Věděla jsem že někoho máš když se chováš tak divně!Tohle až se dozví ve škole, že chodíš s takovým fešákem prasknou závistí a co potom Nathaniel!'' vytáhla mobil z kapsy ,,Musím jít kočko!'' vyběhla z pokoje.
Marinette ze mě slezla a klekla si na zem ,,Můj život definitivně skončil.''
,,Ber to z lepší stránky.'' zvedl jsem jí ze země.
,,Jaký?Co je na tom pozitivního?''
,,Tvůj přítel je pekelně sexy'' usmál jsem se.
ČTEŠ
He is my kitty
FanfictionAdrien Agreste je bohatý syn Gabriela Agresta, slavného návrháře.Ničeho si nevážil, nic neměl rád.Byl proklet, přeměněn na černého kocoura.Zachránit ho, zrušit prokletí dokáže jenom upřímná láska.Jak ale najde pravou lásku, když vypadá jako kočka?Če...