Rozdział 1

12.1K 233 14
                                    




U góry macie zdjęcie Megan.

- No Megan! Nie daj się prosić!- namawiała mnie przyjaciółka- To ostatnia impreza przed wakacjami!.

- Yhhh no niech ci będzie...

-Suuuuper!- przeciągnęła literkę ''u'' Eliza.- To przyjadę po ciebie o 19. Kocham Cię

- Ja ciebie też- odpowiedziałam przyjaciółce poczym się rozłączyłam.

Wstałam z kanapy, która stała w salonie i ruszyłam do swojego pokoju w celu wybrania ubrań na imprezę u Nicka. Jest on jednym z tych typów Bad boy'a , za którymi ugania się pół szkoły. Stojąc w garderobie i rozglądając się po jej zawartości zauważyłam na ostatnim wieszaku piękną czarną sukienkę sięgającą do połowy ud, tył zaś nieco dłuższy. Dekolt w serce, na którym gdzie niegdzie znajdowały się cekiny. Po wybraniu kreacji postanowiłam wziąć prysznic. Przed wejściem do łazienki, która była w moim pokoju zerknęłam na zegarek. Była 16:18. Weszłam do łazienki poczym zamknęłam za sobą drzwi. Mieszkam z rodzicami w dużym domu jednorodzinnym ich wiecznie nie ma, bo siedzą w pracy. Położyłam bieliznę, którą wcześniej wzięłam z szafy na szafce z czystymi ręcznikami, poczym wyjęłam z niej czysty bawełniany, biały ręcznik, powiesiłam go na haczyku i weszłam do kabiny prysznicowej. Czując strumień ciepłej wody na ciele moje mięśnie się rozluźniły. Nałożyłam na ciało żel o zapachu karmelu poczym starannie go spłukałam. To samo zrobiłam z włosami. Po wyjściu starannie wytarłam swoje ciało ręcznikiem, założyłam bieliznę i wyszłam. Spojrzałam na zegarek 17:02. Stałam chwilkę przed lustrem znajdującym się naprzeciwko mojego łóżka. Gdy usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości chwyciłam za telefon w celu przeczytania jej.

Nieznany: Pięknie wyglądasz w tej bieliźnie skarbie :*

-Co kurwa?- szepnęłam sama do siebie zdezorientowana. Postanowiłam odpisać.

Ja: To chyba pomyłka.

Długo nie musiałam czekać na odpowiedz ze strony nieznanego mi numeru.

Nieznany: Ależ nie kotku :*


Postanowiłam już nie odpisywać. Wyszykowana czekałam już na Elizę.

*********************************************************************


Hej i mamy pierwszy rozdział ^^

To moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieję, że wam się spodoba kochani.

Do następnego :*

Stalker.II Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz