Nigdy w życiu nie przypuszczałam, że tak potoczy się moje "normalne" życie. Myślałam, że będzie mi dane życie samotne, bez przyjaciół, kochającego mężczyzny... Ale życie lubi pisać nowe scenariusze, a w moim przypadku napisał nieźle pokręcony.
To właśnie dziś tak naprawdę poczułam prawdziwe szczęście przysięgając przed ołtarzem miłość i wierność aż do śmierci mężczyźnie, którego kocham. To on był, jest i będzie zawsze przy mnie tuląc mnie w swoich silnych ramionach. Łzy szczęścia spływają po moich policzkach gdy zakładamy sobie wzajemnie złote obrączki na palec serdeczny poczym składamy czuły pocałunek na swoich ustach wyrażając nim wzajemne uczucie miłości.
Po całej zabawie ślubnej, na której nie zabrakło alkoholu wreszcie mogliśmy odpocząć sami że sobą.
Leżałam właśnie na jego torsie rysując kółeczka na jego torsie.
-Niall...- odezwałam się na co chłopak podniósł lekko głowę spoglądając na mnie.
-hmmm?
- Kocham Cię, wiesz?
-Wiem skarbie, ja Ciebie też. Na zawsze- powiedział poczym pocałował mnie czuje w usta.
***10 miesięcy później ***
Właśnie leżę wymęczona na szpitalnym łóżku trzymając w ramionach malutkie dzieciątko. Tak właśnie, przed chwilą przyszła na świat nasza córka Chloe Horan.
Jestem mega szczęśliwa, bo wreszcie mam przy sobie kochającego męża, małą córeczkę i grupę najlepszych przyjaciół, na których mogę zawsze liczyć.
************************
To już niestety koniec tej historii 💜Mega się cieszę, że byliście że mną przez ten cały czas 💕
Dziękuję za każdą gwiazdkę, komentarz czy choćby wyświetlenie 😘
DZIĘKUJĘ! JESTEŚCIE NAJLEPSI I KOCHAM WAS MEGA MOCNO Z CAŁEGO SERDUSZKA 💕💕💕
Już niedługo nowe opowiadanie i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną 💕
Do zobaczenia 😘💕💕
CZYTASZ
Stalker.II Zakończone
Teen FictionMegan zwyczajna 18-sto letnia dziewczyna. Mieszka w jednej z bogatszych dzielnic Londynu. Rodzice wiecznie zapracowani. Meg potrafi czasem pokazać pazurki i nie da się. Pewnego dnia zaczyna dostawać wiadomości od nieznanego numeru. Jak zmieni się ż...