Akcja-interakcja!

252 11 8
                                    

Hejka!

Z racji tego, że jestem chora i siedzę w łóżku całymi dniami i powiedzmy, że czasami mi się nudzi postanowiłam napisać coś, co mnie jakoś rozluźni przed pisaniem epilogu. BillCyferka123 nominowała mnie ostatnio do...sporej ilości...nominacji(?) więc postanowiłam, że w końcu na nie odpowiem, chociaż nie za bardzo lubię to pisać bo i tak nikt tego nie czyta ;-;. No ale mam coś, co może w jakimś stopni zachęci was do interakcji ze mną, ale o tym później. Zajmijmy się nominacjami (których jest aż 4 o.O)

Nominacja nr 1.

Polega ona na tym, że muszę wymienić 5 różnych rzeczy, a potem napisać 5 własnych. No to jedziemy!

Wymień:

1. Trzy ulubione książki (nie "Wattpadowe"):

Ciężko wybrać tylko trzy...No ale spróbujmy

-"Oblivion" Jennifer l. Armentrout (skończyłam czytać ją wczoraj i jest genialna, więc...czemu nie?)

-"Zacznijmy od nowa" Abbi Glines (od tej książki jestem totalnie uzależniona, więc nie mogło jej tu nie być)

-"Harry Potter i przeklęte dziecko" (dostałam tą książkę w prezencie, szybko się ją czyta i jest zaskakująca)

2. Trzech ulubionych bohaterów jednej z powyższej książki:

To jest chyba jeszcze trudniejsze ;_; No to z książki "Oblivion" Daemon, Katy i Dee. Taa...niezbyt oryginalnie.

3. Trzy najśmieszniejsze (według Ciebie) krótkie kawały/dowcipy/suchary:

Szkoda, ze nie ma memów, bo bym się mogła wykazać xD No ale kawały to kawały:

-"-Mam taki fetysz, że lubię stopy...

-Np. jakie?

-Np. Mosiądz" He he trzecia klasa gimnazjum i technika...

-" Idzie Hans z dwoma Żydami do lodziarni i mówi:

-Tobie kulkę, a tobie z automatu" Leje ostatnio z tego OL DE TAJM!

-Ups...zapomniałem, że mieszkam sam..." Takie prawdziwe, że aż nie śmieszne :')

-"Żona do Kwaśniewskiego: Pokrój chleb!

Kwaśniewski do żony: W połówki czy ćwiartki?" he he...pewnie i tak nikt tego nie zrozumie, ale mnie śmieszy xD

4. Trzy najgorsze lekcje w szkole:

Projektowanie graficzne, W-F, Chemia/Biologia (nie mogę się zdecydować bo obie z tą samą nauczycielką i obie do dupy ;-;)

5. Trzy najlepsze lekcje w szkole:

Historia sztuki, Techniki użytkowe i pozłotnicze, Podstawy projektowania(nie, to nie to samo co Projektowanie graficzne)

Moje propozycje:

Wymień:

1. Trzy ulubione Wattpadowe historie.

2. Trzech ulubionych autorów na Wattpadzie.

3. Trzy najgorsze na świecie rzeczy jakie mogły powstać.

4. Trzy włosy na twojej głowie.

5. Trzy trójki.

Nominacja nr 2:

Typowe pytania "To czy to":

1. Dipper czy Mabel?

Mabel ^^

2. Stan czy Ford?

StanFord (bumcyfykszy xD)

3. Reverse Falls czy Monster Falls?

Co ty do mnie rozmawiasz? (Nie no serio nwm o co km ;_;)

4. Dziennik 3 czy dziennik 2?

3.

5.Sezon 1 czy sezon 2?

2, bo BILLEŁ

Moje propozycje:

1. Luxen czy Arum? (Jeżeli nie wiesz o co chodzi, to strzelaj ;))

2. Książki czy filmy?

3. Zima czy lato?

4. Czekolada czy kakao?

5. Blond czy Brąz?

Nominacja nr 3.:

Muszę napisać 10 faktów:

1. Pisząc to oglądam Elevena i CHELO NIBOR (Pozdro dla kumatych ;))

2. Muszę iść zażyć leki (na musk hyba), ale siedzę i pisze to...bo tak.

3. Moje włosy wyglądają aktualnie jak cebula (Nie, to nie jest śmieszek.)

4. Mam na Wattpadzie drugie konto, które jest kompletnie poryte, ale również coś tam publikuje ;)

5. Lubię chodzić w za dużych ciuchach.

6. Nie wiem co pisałam w poprzednich faktach a co nie, ale nie chce mi się tego sprawdzać, bo i tak nikt tego nie przeczyta.

7. Mam niespodziankę dla ludzi, którzy jednak zdecydują się to przeczytać.

8. W epilogu będziemy świadkami wesela Jack'a i Elsy.

9. Tak, to był spojler.

10. Najprawdopodobniej zdarłam sobie gardło krzycząc o fabule książki, bo jestem sama w domu więc...czemu nie?

Nominacja nr.4:

Kolejne 15 nudnych faktów:

1. Byłam ostatnio na filmie "Doktor Strange"

2. Jestem zachwycona tym filmem.

3. I kocham pana doktora.

5. Więc to będzie mój kolejny monsz.

6. Chcę już święta.

7. Albo przynajmniej śnieg.

8. Zamówiłam sobie ostatnio 9 książek *0*

9. Nie jestem w stanie wyrzucić moich rysunków, nawet tych mega słabych.

10. Jestem tym mniej kochanym dzieckiem ;___;

11. Naprawdę nie wiem co mam napisać.

12. Jestem sama w domu

13. Muszę zrobić obiad, bo siostra zaraz wraca ze szkoły

14. A potem ma Imprezę Anrzejkową.

15. A propos imprezy: nienawidzę i nie chodzę na imprezy.

No i to tyle.

Jeszcze raz, dziękuję BillCyferka123 za nominacje (WSZYSTKIE).

I co do tej integracji między mną a wami:

Jak pewnie zauważyliście nie napisałam nominacji. TO dlatego, że teraz nominuje was!

Jeżeli wam się nudzi, a lubicie robić takie nominacje- zróbcie je i oznaczcie mnie! Możecie zrobić wszystkie albo zrobić jedną lub część...to już wasz inwencja. Najważniejsze jest, żebym dostała o tym powiadomienie, dlatego tak ważne jest, żebyście mnie oznaczyli. Zapytacie: po co jej to? Otóż po to, aby was poznać. Poznać bliżej moich czytelników i być może zajrzeć do waszych prac. Z wielką chęcią to zrobię, bo naprawdę mnie to interesuje.

UWAGA! Jeżeli nie piszesz żadnej opowieści, możesz to zrobić w komentarzach ;)

Dziękuję i widzimy się już w ten weekend. Paaa ;*


All I want...Pov. Elsa ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz