Rozdział 24

144 6 0
                                    

Po prostu wyszedł.
Leżę sobie rozmyślając co by było gdyby doszło do tego. Chciałabym ale strasznie się boję. Ta logika. Chcę ale się boję. Wstałam z bardzo wygodnego łóżka i poszłam do łazienki. Tam wzięłam szybki prysznic, umyłam zęby i poszłam spać..  

Jemy sobie śniadanko, które oczywiście musiałam przygotować.. no bo kto inny??

Cisza pomiędzy nami dobija. Wszyscy, dosłownie wszyscy, milczą. Każdy patrzy po sobie. Każdy na każdego.

Adrian - je ale nie jest coś chyba zadowolony 

Kian - je i patrzy na mnie wzrokiem.. "ty nic nie wiesz"

Remek - je i trzyma mnie za lewe udo.. patrzy na Adriana wzrokiem.. "powiedz" 

Ja - jem i nie wiem o co im chodzi 


Nie wiem o co im chodzi ale korci mnie o to zapytać.. Dobra zapytam. Najwyżej mnie oleją. 

- O co wam dzisiaj chodzi, co? - wszyscy automatycznie skierowali na mnie wzrok i to jest creepy.. 

- Ale o co Tobie chodzi?  - po ok 2 minutach odezwał się Adrian. 

- Pierwsza zapytałam.. - spojrzał na mnie z nienawiścią. 

- O nic - włącza się Kian, a Remek zabiera rękę z mojego uda. 

- Tak? No właśnie widzę. - Kian do Remka cedzi przez zęby "mówiłem". - Czyli coś jest. 

- Nie wtrącaj się! - krzyczy Kian i odchodzi od nas  bardziej wkurwiony niż kiedykolwiek. Adrian poinformował że pójdzie za nim. Cała się trzęsę. Nie wiem o co im chodzi i czuję się przez to bardzo źle. To jest okropne uczucie. Może nie powinnam w ogóle się odzywać. Powinnam zamknąć tą pustą mordę.. 
Nagle usłyszałam krzyki i trzaski.. Remek wystrzelił z miejsca  i pobiegł w stronę hałasu. Pobiegłam za nim. Dotarliśmy do pokoju Kiana, a tam.. 

Potłuczony wazon i kilka pucharów, Kian i Adrian leżą na podłodze. Kian już wstaje ale Adrian ma zamknięte oczy. Podbiegam do niego.. Nagle sama widzę ciemność. 


Kochani wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek! <3 <3 

Co dostaliście w prezencie? 

Co dostaliście w prezencie? 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Luck waiting for youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz