Rozdział 15 MARATON

152 9 0
                                    

Idę właśnie na zajęcia z tańca. Trochę się boję, bo na dzisiejszym treningu ma być ktoś ważny i zabierze ze sobą 5 osób i będą one ćwiczyć pod jego okiem w jego szkole i będą jeździć po całym świecie na jakieś ważne konkursy. No ale on wybiera tylko tych najlepszych więc nie mam szans. Spotkałam Marę i gadałyśmy po drodze na ten cały trening. Weszłyśmy do szatni i przebrałyśmy się. Ja założyłam czarne spodnie do kolana, luźne i do tego neonowo żółtą bokserkę z napisem:  Hip-hop.
Wsunęłam wygodne buty na moje stupki i wyszłam z szatni na sale. Tam pełno kamer i dziennikarzy. Rozmawiają z tym kolesiem i z naszym trenerem. Robią z tego takie wielkie wydarzenie ale ja nawet nie wiem czemu. Jocham taniec. To było tak z dupy nie wiem czemu. Razem z ekipą włączyliśmy sobie muzykę i zaczęłam prowadzić rozgrzewkę. Leciała jedna z moich ulubionych piosenek. G Girls- Call The Police. Kocham! Mamy wymyślony układ do tego ale jeszcze nikomu go nie pokazywaliśmy. Tańczyliśmy nie przejmując się niczym. Po skończonym układzie usłyszeliśmy... brawa? Odwruciliśmy się, a tam wszyscy nam klaszczą.

- Uwaga moi drodzy.- zaczął nasz trener - Ponieważ już ładnie zatańczyliście to właśnie pod względem tego występu bedzie wy rana ta niesamowita 5. Dajcie nam chwilkę. - no i sobie odeszli. My usiedliśmy na ławkach i czekaliśmy na werdykt. Nagle prztszli.

- Mamy już werdykt. Uwaga czytam kolejno osoby, które są najlepsze z tej drużyny.. uporządkowaliśmy je miejscami od 1 do 5 miejaca i tak będziemy wywoływać.
Uwaga!
5 miejsce - Erika Alvi. Gratulacje!
4 miejsce - Mara Delaros. Brawo!
3 miejsce - Roberto Devills.
2 miejsce - Kian Levis.
1 miejsce - Aleksandra Szmidt. Brawo Kochani! Te osoby wygrywają i jadą w świat.

Ja już dalej nie słuchałam. Zamarłam. Jak to ja? Ja?! Przecież.. pff... wypuściłam powoetrze z ust podszedł do mnie Kian i zaczął oblewać mnie szampanem. On jest niesamowity. Kian to bardzo umięśniony chłopak, ma niebieskie jak morze patrzałki i takie czekoladowe włosy. Jest cudny.

Luck waiting for youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz