Apabila situasi tegang maka jin yang mengambil alih.
Jin:eh,korang dah salah paham,kau pon dengar tadikan jihyo kata "kalau ade problem bagi tau"Ha!cara tu lah aku luahkan problem aku.tapi korang salah tafsir=_=tu yang aku sedeh Ngan korang ni*buat muka sedeh*
Jihyo:haah!betol apa yang jin cakap..dah banyak kali dia buat kat aku..aku dah masak Ngan perangai dia. So aku layan je lah.
V:tapi..kau share masalah Ngan kitorang,x dew pon kiss kiss and huging huging camtu. *buat mimik muka*
Jin:eee..tak hamak aku nak cium kau. Rosak ciuman pertama aku nanty..kalau jihyo tak per..dia dah faham..kan kan*senyum nakal*
S
K
I
PWaktu pulang jin memastikan tiada sesiapa lagi di dalam kelas selain dia dan jihyo.tiba² jin terus memegang dagu jihyo dan
Mr.chup..
Bibir mereka bercantum di situ.kedudukan jihyo telah berubah dari kerusi ke ribaan jin
Mesti reader dapat bayangkan camne kan..
Pelukan jin erat sehingga jihyo membalas ciuman nya baru dilonggarkan sedikit.rambut jihyo dibelai perlahan.pinggang jihyo betol betol diraih mesra.agak lama bibir mereka bercantum.sehingga jihyo mengeluarkan peluh kerana takut jin akan menjadi lebih agresif.pabila jin berasa lega ..bibir mereka terpisah..lalu jin bersuara..
Jin:jihyo shhi..gumawo^_^boleh tak malam ni kau spendtime Ngan aku.
Jihyo:nae*mengelap peluh*
Jin:gumawo
Lantas jin meninggalkan jihyo keseorangan.
Skip
Apabila malam.jin menjemput jihyo di depan rumah.jihyo mengenakan pakaian drrss hitam dan ribbon di kepala sebagai aksesori.jin sungguh tergoda dengan penampilan jihyo sehingga tidak sedar yang jihyo di hadapannya sekarang.jihyo rasa bemdtu kelakar lalu mencubit manja tangan sasa milik jin.lalu jin tersedar dari lamunan.
S
K
I
PApabila tiba di taman tasik sungai Han.jin teros menggenggam teros tangan jihyo dengan erat.
Jin:jihyo shhi..aku nak mintak maaf sebab aku buat kau tak selesa petang tadi.aku tak tau apa yang aku fikirkan time tu. Mianhae..
Jihyo:takpe*blushing*.bukan aku baru kenal kau hari ni..dah lama dah.oh ye..bukan ke lusa kita nak pergi kenapa kau nak spendtime Ngan aku?kau makin lama makin pelik lah.
Jin:aku..kau...kau kenal Hara tak.yang minat aku tu..
Jihyo:Hara?ha!kenapa Ngan dia..?
Jin:aku cium kau sebab aku nak bagi tau yang aku stress fikir kan dia. Sebab tulah..sorry ye..btw..kau nak aiskrim tak?
Jihyo:nak..tapi kau belanja..okay
Jin:okay
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...