chapter 25

116 15 0
                                    

Semasa mereka semua menonton cerita hantu..

Jihyo:oppa..Chagi takot..*pelok suga*

Sebenarnya jin kat bawah..Suga kat sebelah Jihyo..Jihyo tak tahu yang suga kat sebelah nya.

Jin:chagi pelok sape tu?Oppa kat sini?

Jihyo:ha?Oppa jangan main main..Habes sebelah chagi ni sape..

Jin:ayok!*menunding jari*

Suga:senyum*diam*

Jihyo:oppa!!!!!

Semua:hahahahahahhahahHa

Suga:ni aku lah suga...Sakit badan aku kau huging kuat kuat..

Jihyo: Mianhae*duduk dekat jin**cubit jin*oppa ni..Merajok lah*merajok*

Jin:auch..Sakitlah..Chagi ni..Oppa gigit baru tahu.

Jihyo:*tengok tv*

Jin:*senyum*

Tiba tiba jin menarik jihyo dalam pelukan nya..Dan memberi ciuman di dahi jihyo.mereka yang ade di situ hanya menjadi pemerhati.

Jihyo:*tidur*

Jin sebenarnya tak tahu jihyo dan tido

Jin:chagi..Chagi tak nak lepaskan oppa Ker?

Jihyo:*tidur*

Jin menolak kepala Jihyo dengan perlahan.jin tersenyum melihat jihyo tidur dalam pelukan nya.

Jin:korang..Tengok Jihyo ni..Jadi SLEEPY BEAUTY..Comel kan..

Suga:haah lah..Kesian dia. Dah lah jin bawak dia pergi bilik.esok kita pon nak gerak..Dah jom tido.

Jin:*cubit pipi Jihyo*

Jin bawa Jihyo masok ke dalam bilik.dan meletakkan Jihyo di atas katil.

Jin: chagi ni,dah ngantuk tak nak tidur.tengok oppa jugak kena angkat.chagi comel time tidur tadi..GOOD night chagi.

Jin tidur bersama Jihyo.dalam beberapa minit selepas jin tidur..Jihyo mula menggerakkan kan badannya..Dengan tidak sengaja..Jihyo tercium lips jin.Jihyo membiarkan sahaja.

Skip

Jihyo:oppa..Bangun..Kita dah nak pergi ni..Nanty lambat jumpa omma dan appa chagi.

Jin:5 minute please*mamai*

Jihyo:no..Oppa kena bangun sekarang..Kalau tak....

Jin memotong percakapan Jihyo.

Jin:kalau oppa tak bangun. Chagi nak buat ape?Chagi nak kiss ke?

Jihyo:chagi...Chagi cubit oppa..

Jin:hamboi..Yelah yelah. Oppa bangun.

Jihyo:ni yang buat chagi tambah sayang*manja*

Jin:Kay lah..Chagi nak mandi dulu ke?

Jihyo:oppa nak mandi dulu ke?

Jin:oppa tanya chagi,chagi tanya oppa balik?

Jihyo:hihihi

Jin:chagi mandi dulu,oppa nak buat breakfast..

Jihyo:okay*wink*

Jin:*senyum**keluar bilik*

Selepas 6 minit

Jihyo keluar dari bilik mandi.dia memakai baju berlengan panjang berwarna hitam.

Sebenarnya Jihyo minat warna hitam,sebab tu lah baju dia banyak warna hitam.

Jihyo keluar menuju ke dapur ingin menolong jin memasak.akan tetapi selepas dia ke dapur,makan semua sudah siap.

Jihyo:ala.. dah siap dah. Baru nak tolong..

Jin:tak per..Semua nyer oppa dah siap..Bukan susah pon..

Jihyo:Erm...Oppa..

Jin:ye*senyum*

Jihyo:oppa pon tahu yang tujuan chagi datang Daejon sebab ape kan.

Jin:Erm.. nape?

Jihyo: perjalanan kita dari sini nak ke Seoul pon jauh. Jadi chagi nak buat coklat sebagai manisan waktu perjalanan Nanty boleh?*poppy eyes*

Jin:buatlah..Nak oppa tolong ke?

Jihyo:eh tak per..Oppa pon blom mandi. Nanty tak sedap coklat chagi sebab oppa belom mandi. Hahahaha

Jin:hamboi. Ketawa kan orang nombor satu. Dah pergi Nanty lambat siap coklatnya.

Jihyo:nae oppa*senyum*

Jin dah naik ke bilik untok membersihkan badan,Jihyo tengah menyiapkan barang untok membuat coklat.

Ahli bts telah keluar awal kerana ingin mengambil angin sebab tu lah tak der part diorang.

Jin mengemaskan pakaian Jihyo dan dirinya.

Mesty readers pelik kenapa jin kemas kan?
Sebab diorang nak balik Seoul tengah hari Nanty. Sekarang dah pukul 10.00 a.m.
Ahli bts yang lain balik pukol 11.00
Diorang dah packing barang diorang sebelum keluar.

Jihyo di dapur sedang mangadun semua barang barang membuat coklat.jin keluar bilik pukol 10.30.jin menuju ke dapur dan melihat jihyo.

Jihyo:lamanya oppa mandi..

Jin:oppa packing barang kita tadi. Sorry lambat.

Jihyo:ooo. Gumawo oppa

Jin:nae..

To be continue

Din fogate vote and comment okay

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now