Suga bergegas ke bilik jin.dia agak lambat kerana air yang dipesan kehabisan dan dia terpaksa menunggu lama.apabila selesai dia bergegas ke bilik jin.
Dia membuka pintu dan melihat member BTS kecuali Jungkook memandang ke arahnya.
Jhope:kenapa lambat?
Suga:air yang korang mintak habis..So aku tunggu lah..If aku tak beli kang meroyan..Hahahaha
Jin:Hahahaha..
Suga:eh .Kejap. Jihyo dengan Jungkook tak sampai lagi ke?
Jimin:tak..Kenapa..
Suga berlari meninggalkan bilik jin dan menuju ke bilik Jihyo.dia berlari kerana dia takut Hara melakukan sesuatu yang terok keatas kedua namchin dan yeochin nya. Dia berlari tanpa memandang semua yang berada di laluan itu.
Buk!
Suga:auch..Mianhae..
???:woi suga..Ni hospital kenapa lari lari.
Author:ingat filem hindustan Ke..Hahahaha
Suga:diamlah..Dah sambung.
Author:yelah..
Back too story
Suga memandang ke arah namja yang dilanggar nya tadi..
Suga:kookei?!
jungkook:kau tak pernah nampak aku ke?
Suga:huhuhu..Sorry..Aku fiker korang dah sampai bilik jin..Then bila aku masuk tak nampak korang..Aku ingat ha...
Suga tak meneruskan percakapan nya kerana melihat Jihyo disisi jungkook..
Suga:ah lupakan..Dah..Jom..
Jihyo:wae?!
Jungkook menarik tangan jihyo..Jihyo terpaksa mengikutnya..
Jihyo masih tertanya ape yang cuba suga sampaikan.
Sesampai di bilik jin.mereka masuk dan duduk.
Jin: chagi..Esok kita jumpa..Lagi 1 minggu nk sekolah balik kan.. lepas tu kita graduit..LPS graduit tu kita married ye..
Jihyo:oppa...
Jin:wae..Eh jap..Ni BKN baju yg hari tu oppa beli ke..Nice..*smirk*
Jihyo:well..Tengok lah bodykit macam mana..If tak Okay. Tak der nyer chagi nak pakai baju ni.
Jin:chagi..Muka chagi lagi berseri dari sebelum ni..
Jihyo: yeke..Hihihihi..Ni pon kookei yang tolong pilihkan warna yang sesuai..
Jin:yeke. Wah..Jinjja..Hahahaha..
Jungkook:kau ingat aku x pandai feshion ke..Hahahaha
Suga masih lagi kuathirnya..Kerana bimbang Hara hadir di bilik ini.
Jihyo:suga?
Suga:wae?
Jihyo:why your face Like a man worried about some things..Like lose a son ..Hahahaha.
Suga:Hihihihi..
Jihyo:if you Have any problems...You can Share with me...
Suga:No..Thanks.
Jihyo tersenyum memandang muka pucat milik suga.
Jin:bila chagi nak balik?
Jihyo mencebik mendengar persoalan yang dikatakan oleh jin.Jin mengerutkan dahinya.
Jin:wae?
Jihyo:oppa tak sabar ye nak chagi balik?Okay..Chagi pergi..Kookei jom.
Jin:eh..Tak...Bu..
Belom sempat jin meneruskan hasratnya.jihyo dan jungkook telah meninggal kan mereka semua.
Suga:haduh...Gaduh lagi...Nak kawen dah..Pandai pandai lah kau pujuk ye..
Jin:bukan itu yang aku Maksodkan..Kenapa dia sensitif sangat.
Suga:woi jin.hara dia tadi...
Jin memotong percakapan suga...
Jin:ade. Jadi itu ke yang kau risaukan dari tadi. Muka kau risau tu..Sebab Hara ke..Hara dah mati dalam hidup aku.then sebab Hara jugak ke Jihyo jadi macam tu. Macam mana Hara boleh jumpa Jihyo.
Suga:jungkook bagi tau aku. Yang diorang terserempak Time nak pergi kantin.Jungkook bagi tau..Yg kau sekarang dengan Jihyo.then jungkook tinggalkan dia sorang-sorang..dah lama tu..Aku pulak..Time tu nak beli air korang..Dia bagi Warning kat semua..Sebab tu aku risau.aku takot dia Ape apekan kau mahupun Jihyo.
Jin mendengar satu persatu penjelasan suga sama juga jhope,jimin,rapmon dan taehyung.
Jimin:apelah speSIAL sangat jin ni..Dah lah princess..Pastu keding..Tengok aku.. abs ade..Otot jangan cakap..Kenapa dia nak jin.aku pelik lah..
Taehyung:kau nak tau sebab Ape?
Jimin:mesty lah aku nak tau..
Taehyung:sebab..Jin ni..Lembut sikit..Setia dan pandai.kau pulak..Lembap..Playboy..Kasar dan panas baran..Sebab tu dia tak nak.
Rapmon:aku sokong PLAYBOY dengan LEMBAP je..Yang lain tu normal bagi lelaki..
Jimin:=_=sampai hati.
Jhope:Hahahaha..
Suga:bukan sekarang untuk ketawa..Aku serius.kita kena siap menghadapi masalah ini..Hara bukan calang-calang orang yang sesuai diajak main.
Jin:yup..Betol tu..Hara tu terok..
Suga:dia lebih terok dari syaitan..
Jimin:dia ni serupa PSYCHOPATH..
Jin:Yah...Thats right..
TbC
Ape yang terjadi kat diorang?
Ape yang hara akan lakukan terhadap mereka?
Ape yang akan berlaku jika Jihyo terus kan kemarahan nya itu?
Mampukah mereka mengatasi masalah yang ditimbulkan oleh HARA KARA ini?
Nantikan chapter seterusnya.
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...