chapter 30

129 15 0
                                    

Setelah beberapa minit kek buatan jin siap.jihyo sungguh teruja.dia ingin mencubit kek itu sedikit..Tapi jin memukul tangan kecilnya itu dan beri isyarat supaya bersabar.jihyo hanya tersenyum.jungkook yang dari tadi memerhatikan mereka mula berlalu pergi setelah melihat jihyo dan jin ingin ke meja makan.jihyo perasan jungkook.

Jihyo:jungkook!

Jungkook:*berpaling*wae?

Jihyo:nak pergi mana..Sini lah..Panggil yang lain..

Jungkook:yang lain dah keluar..Pergi Han river.

Jihyo:ooo..Kalau macam tu..Kita pergi sama sama lah ye?

Jungkook:eh tak per lah..Tak pasal pasal dapat wayang romance free..Hahaha

Jin:kan seronok tu..Bukak kan hati kau tu untok belajar mencintai orang...

Jungkook:whatever..

Jihyo:merajok Ker..

Jungkook:korang. Aku nak bagi tahu ni..

Jihyo &jin: what?

Jungkook:korang tak nak mandi Ker..Aku tengok macam tepong Gomak. Sana sini semua tepung..

Jihyo dan jin memerhati diri mereka..Hampir tergelak mereka berdua..

Jungkook: aik. Masih berdiri lagi. Pergi lah mandi. 

Jihyo dan jin lari lintang Pukang naik ke bilik sempat jungkook bergurau semasa di bawah.

Jungkook:jangan lucah lucah kat atas ye.

Jin dan jihyo menghempas pintu..Jungkook hanya ketawa seorang diri.Dalam tawa jungkook terselit rasa dendam.jungkook ingin membuat plan untok memberhentikan luhan.

Jungkook:kau tunggu luhan..Kau perlu berdepan dengan group aku kalau kau nak Jihyo.

Jihyo dah dengar ape yang jungkook cakap.

Sbenarnya Jihyo turun sambil mengeringkan rambut.dia melihat jungkook tersenyum*evil smile*jadj dia curi curi dengar.

Apabila jihyo mendengar kesemuanya..Dia menekup mulut nya agar tangisannya tidak di dengari oleh jungkook..Dia naik untok mendapatkan jin.

Jihyo:oppa.. hiks*nangis*

Jin terkejut melihat jihyo menangis.mana taknya...Tadi bukan main tersenyum. Sekarang menangis..Jin mendekati jihyo dan mengusap belakang Jihyo.

Jin:chagi*lembut*chagi okay..Kenapa ni?

Jihyo:oppa..Hiks..Hiks..Jungkook..Hiks. Hiks. Dia. 

Jin: wae jungkook?

Jihyo:dia..Hiks hiks. Tadi. Chagi turun..Chagi nampak dia tengah tersenyum.chagi pelik kenapa dia macam tu. Lepas tu. Chagi dengar ape yang dia cakap..

Jin:ape yang jungkook cakap.

Jihyo:dia... .

Belom sempat jihyo ingin memberitahu. Jungkook mengetuk pintu dengan lembut.

Jungkook:woi.jangan lucah lucah lah. Lama lagi ke?

Jin dan jihyo keluar. Jungkook pelik..Melihat Jihyo punya mata bengkak seperti lepas menangis..

Jungkook:Jihyo ah. Wae...Jin dia buat ape sampai Jihyo nangis.

Jin:kau....

Jihyo menghalang jin untok meneruskan percakapan nya.
Jihyo menipu jungkook.

Jihyo:dia tadi cubit aku. Sebab tu aku nangis.

Jin:kau comel sangat.

Jihyo:*meraih jungkook*

Jungkook:*tersenyum*

Jin:*jealoas*

Jihyo:hahaha..Oppa. Oppa tengok muka oppa...Hahahaha.

Jungkook:hahaha.

Jin:hurm..Merajok lah. Dah jom..Pergi.

Jungkook:merajok still nak pergi.. Hahahaha*high five with Jihyo*

Jihyo:hahahaha

Jin:chagi!!!!!!!!!!

Tbc

Don fogate vote and comment

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now