Sejak Jihyo sedar..ini masok hari ke enam dia berada di dalam hospital..BTS lebih kerap hadir kehospital untuk melihat keadaan Jihyo..malah bukan itu sahaja..mereka juga sering memberi kan kata kata semangat pada jihyo.pasal kematian anak sulung Jihyo dan Luhan masih dirahsiakan oleh keluarnya.hampir sahaja omma Jihyo memberitahu hal sebenar.tetapi sempat ditahan oleh Luhan dan omma nya.
Rapmon:kau ni..balik dari sini..kau balik rumah Luhan ke?atau kau singgah dorm kitorang?yelah..lama tak pergi sana..aku rindu kau jerit jerit.
Jin:sedar tak sedar. Orang yang aku puja..sanjung selama ni dah jadi isteri orang lain..dah kan.. cepat cepat lah berisi..
Jihyo:i will try.
Krek~
Mereka semua memandang ke arah pintu.
Mereka dapat melihat doktor park yang sebulan dulu selalu menjaga jihyo berada di pintu.Dr.park:ermmm...hari ni Jihyo dah boleh balik.
Mereka yang berada di dalam bilik itu tersenyum..termasuk Jihyo.
Dr.park:ermmm...okaylah..ouh ye..Lu...Han...*tengok kertas*ikut saye ambil kerusi roda.
Luhan bangun dari duduknya dan mengekori doktor park..sempat dia berpesan kepada BTS supaya menolong jihyo.dan membawa Jihyo ke bilik rawatan untuk mencabut Jarom di pergelangan tangan nya.
Skip
Jihyo dan Luhan masok ke perkarangan rumahnya.
Luhan mencempung Jihyo naik ke atas sambil di bantu maid maid yang lain.
Luhan meletakkan Jihyo di atas katil.jihyo mula baring kerana dia masih memerlukan rehat yang secukupnya.
Luhan:chagi..oppa turun dulu ye..oppa nak minta maid buat bubur nasi untuk chagi..
Jihyo hanya mengangguk.
Luhan meninggalkan Jihyo.
BTS pov
Suga:lama tak nampak Jihyo tersenyum macam tadi..
Flash back
Badan Jihyo di angkat oleh jimin.
Mula mula Jihyo berasa gayat lalu meraih leher jimin.Jimin:ringan dah kau sekarang..
Jihyo:Ape selama ni aku berat?*blur*
Jimin:ermmm..lebih kurang lah..
Jihyo:*senyum*thanks..
Jimin:sebab?
Jihyo:korang semua sanggup datang..jaga aku.
BTS yang lain tersenyum memandang Jihyo.
Rapmon:kitorang pon berterimakasih jugak..sebab hadir dalam hidup kitorang..kau yang selalu happykan kitorang..
Jihyo:*senyum*
Luhan masuk dengan membawa kerusi roda..lalu diminta jimin supaya meletakkan jihyo di atas kerusi roda.
Kemudian..Jihyo mengambil keputusan untuk pulang ke rumah mereka berdua..a.k.a rumah Luhan..kerana dia masih perlukan rehat.dan BTS hanya bersetuju.Tbc
Vote and comment
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...