Jin memasukkan brownies ke dalam mulutnya.tiba tiba jin membulatkan mata.
Jin:oh my god!Sedapnya..*menyuapkan lagi brownies ke dalam mulutnya*
Apabila brownies habis dia terfikir untok melihat ke dalam dapur.untok melihat jihyo dan chef Xi.
Dia pergi ke bahagian dapur.dia melihat jihyo sedang menulis nota sambil melihat cara membuat nya.
Dia Mula bosan,jadi dia masok keruangan itu.kehadiran jin membuatkan chef Xi dan jihyo berhenti melakukan kerjanya.
Chef Xi:eh!Mr.kim!Wae?Knp awak boleh ade kat sini?makanan kat depan dah habis ke?Nanty saya suruh waiter saya hantarkan macaroon coklat dan coklat mocha.encik boleh duduk semula di depan..
Jin:nae*muka menyampah*
Mesty reader pelik..Kenapa jin tak suka chef Xi.. Sebenarnya jin Cemburu sebab melihat chef Xi yang lebih handsome dari dia.and tadi dia sempat lihat yang chef Xi sedang bermesra dengan jihyo kesayangan dia.sebab tu jin jadi bergitu.
Back to the story
Jin kembali duduk di tempat nya semula..Seorang waiter sedang menghampiri jin dengan muka yang gedik.Waiter itu meletakkan macaroon coklat dan minuman coklat mocha di hadapan jin.jin hanya tersenyum..
Tiba tiba..Waiter perempuan tadi mendekati dia dan duduk di riba jin dengan cara memandang muka(reader faham kan okay)then Waiter tu berkata.
Waiter:awak*cara gedik*malam ni..Jom pergi rumah saya nak..Kita main game*mengusap perlahan leher jin*
Waiter itu membuka satu persatu butang jin.dan membuatkan jin tidak selesa lalu dia menolak Waiter tu ke lantai dan menengking Waiter itu.
Jin:hoi perempuan!Kau dengar sini!Kau boleh tak jangan murah sangat!Kau fikir cara kau layan aku tu buat aku tergoda ke?!Hei..Teman wanita aku kat dapur bodoh!Kalau dia nampak aku dengan kau camni..And dia minx putus dengan aku..Aku tak kan segan segan cari kau sampai ke lubang cacing..Arra?!
Waiter:you!Jangan lah mahal sangat..I nak belanja pon awak tak nak Ker?Jom lah. Sekali je..Please*puppy eyes**memelok jin*
Jihyo dan chef Xi keluar dari ruangan dari dapur selepas mendengar bunyi bising..Dan jihyo terkejut dengan ape yang jin buat.dia mula menitiskan air mata.jihyo melihat butang baju jin terbuka sehingga menampakkan Abs nya.jihyo terkejut dan segera memberitahu yang dia harus pulang sekarang..
Jin yang perasan jihyo melihat dia dalam keadaan begitu..Terus membutang kan baju sambil mengejar jihyo.
Jin:jihyo!Chagi!Tunggu dulu!Oppa boleh jelaskan*lari*
Jihyo:kau tipu!You broke my heart!I hate you Kim seok jin!Leave me alone!*berlari*
Jin sempat menangkap tangan jihyo dan memberhentikan jihyo dari berlari.jin memelok jihyo.jihyo memukul dada bidang jin.jin hanya membiarkan sahaja.
Jin:chagi..Oppa mintak maaf,Waiter tu dia yang cari pasal.dia pelok pelok oppa!Oppa marah dia..Tapi dia tak nak dengar.. Oppa tolak lah dia..Maafkan oppa ye chagi..
Jihyo:oppa tipu..
Tiba tiba jihyo rebah di dalam pelukan jin.jin terkejut..Di teros mendukung jihyo sampai ke rumah.ahli bts yang lain membuka pintu selepas mendengar ketukan.Mereka terkejut lalu memberikan laluan untok jin lalu.
Jin:chagi!Bangun!Chagi!Oppa minx maaf!Oppa tak kan buat lagi!Oppa janji..Chagi buka lah mata tu!Oppa merayu sangat!hiks hiks*menangis*
Jhope:apa kau buat kat dia?Sampai dia jadi camni?Cuba explain kat kita orang?
Jin menjelaskan kepada mereka.mereka pon terkejut.Tiba tiba mereka melihat jihyo mulai sedar.Jin mendekati jihyo.
Jin:chagi!Chagi jangan tinggalkan oppa ye?Chagi kenapa?Chagi tak kesian kat oppa ke?Chagi sakit ape?!Cuba bagi tahu oppa!
Jihyo:chagi cuma terkejut.tadi chagi mimpi yang ade namja dekat dengan chagi..Chagi tengok nak cam muka.tapi chagi tak nampak.Dia belai chagi.chagi rasa time tu chagi dah mati.Namja tu kata lagi...selamat tinggal jihyo.Chagi takot oppa tinggal kan chagi..Oppa jangan tinggalkan chagi ye*nangis*
Jin:okay okay..Oppa janji*mengangkat tangan*
To be continue
Best tak.. Mianhae kalau typo.jangan lupa vote okay
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...