chapter 58

190 13 0
                                    

Luhan:dah..Dah sampai..Bilik awak ni..Tunjuk bilik jihyo

Jihyo:kenapa besar sangat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jihyo:kenapa besar sangat..Tak der yang kecil ke?

Luhan:you'r my princess..Ape sebab Saye nak bagi awak bilik yang kecil?*cuit hidung Jihyo*

Jihyo:gumawo*senyum*

Luhan:nae..K..Awak mandilah dulu ke ape..Kemas barang ke ape..Saye tak kesah awak nak tinggal berapa lama pon..Saye nak awak bahagia..*blah*

Jihyo masok ke dalam bilik itu.dia tidak takot bersama Luhan..Kerana..Luhan dia sayang akan dirinya..Mustahil dia akan melakukan kerja terkutuk tu lagi dengannya.hari tu?Haritu sebab dia ikutkan AMARAH.

Jin pov

Jin masok ke dalam rumah.dia masok ke dalam bilik dia dan Jihyo.dia mencari bayangan Jihyo tetapi tidak jumpa.ahli BTS mengikut serta mencari Jihyo.

LAST..

Jin jumpa nota kecil di lekatkan di pintu peti ais..

Dia membaca nota itu.

Oppa..Oppa dah Ade Hara..Chagi tak marah.chagi bukan dapat bahagiakan oppa sama macam Hara.maafkan Chagi.tadi Luhan datang..Dia nampak Chagi kemas pakaian.then dia tanya nak pergi mana.then Chagi mintak izin dia nak tidur rumah dia beberapa hari ni.hope oppa tak kesah..

Mianhae oppa..

-Jihyo

Jin memanggil ahli BTS yang lain.luluh hatinya bila membaca nota itu dan terdapat nama LUHAN.

V:hush..Jihyo ni..Apasal masok mulot harimau..Gila ke ape?

Jimin:kenapa dia buat benda ni.

Jin berusaha menelefon Jihyo.

~fire..fire~

Jihyo mengangkat phone nya..Dan melihat siapa yang menghubunginya.dia cuba menenangkan dirinya.

Jihyo:yeoboseyo?

Jin:Chagi!

Jihyo:Wae?

Jin:Mianhae..

Jihyo:hmm..Nae..

Jin:oppa datang sane..Ye..Ambek Chagi..

Jihyo:tak payah..Tak payah risaukan Chagi..Chagi okay..Kay lah..Chagi nak pergi bawah..Luhan panggil..Bye..annyeong...

Jin:Cha...

Tut..

Jihyo dah menamatkan panggilan.

Jin: yeoboseyo?!

Jimin menghampiri jin.

Jimin:Wae?

Jin:dia tidur rumah Luhan.dia tak bagi aku Ambek dia..

Jungkook: sabarlah..Maybe dia nak kau bagi dia masa..

Jin:hurm..Okay..

Jhope:woi..Lepas tiga hari dia tak balik..Aku pergi..Scholl nak start..we must to remember that.because..Exam last for end school.

Rapmon:yup..that right..

Jin terduduk..Mengenang nasibnya..

Suga:biasa lah tu..Perempuan..Ade pasang surut dia..Dah lah..Jangan sedeh okay..

Jin:aku dah janji dengan mak dia sebelum pergi daejon.

Jimin:ape yg kau janji dia omma dia?

Jin:aku janji..Balik dari daejon.. Kitaorang nak kawin.tapi sekarang?Sampai cuti nak habis..What the heck?

Dalam diam..Air mata jin mengalir.

Ape yang aku buat semua salah .Ape yang kau nak sebenarnya..If kau dah tak sayang aku..Kau tinggal cakap jer .Penat aku kejar kau..Kau buat aku ni macam Ade tak der jer..

Desis hati jin.

Malam tu. Jin pergi ke bar..Dia minum air dengar banyak..Tiba tiba jin terasa Ade seseorang bermain dengan bibir dan leher miliknya..

Dalam keadaan mabuk..Dia dapat melihat seorang yeoja seksi.

Jin menjilat bibir bawah nya.

Dan



































Tbc

Hihihihi.. Saje nak buat suspen..Mian...

Tunggu lah chapter 59 .Okay..

Vote*

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now