Jimin lari kehadapan di mana jin berada.
Jimin:nah..Kau ni..Tak boleh sabar lah..
Jin:kau sweet sweet dengan yeochin aku yer?
Jimin:biarlah..Tadi dia suap aku coklat dia.. Sedap gila..
Jin:yelah..Ape ape jelah..*minum*
Jimin:*masok*
Jin:kau nak pergi mana?
Jimin:goda yeochin kau..*senyum*
Jin:ooo..Okokok..
Jimin:*masok*
Skip
Mereka memulakan perjalanan mereka.dari awal lagi mereka diikori oleh luhan.tetapi mereka tak tahu.
Jimin:kau tak rasa ke kereta belakang ni asek ikot kita jer.
Suga:haah..Aku fikir..Aku Jee yang perasan.. Cuba kau tengok..Mana tahu kita kenal.
Jin:abaikan jer..Aku tahu sape tu..
Jihyo:ha?Sape..?
Jin:luhan
Jihyo:*memberhentikan kereta di tepi jalan*
V:kenapa kau berhenti?
Jihyo:tunggu jap..*keluar kereta*
Kereta luhan ikot berhenti di tepi jalan.jihyo mengetuk tingkap Kereta luhan.
Jihyo:hoi. Kau keluar sekarang..
Ahli bts keluar menghampiri Jihyo.
Jihyo:aku Kate tunggu dalam kereta..Tunggu jer lah..!!!
Ahli bts terkejut mendengar tengkingan Jihyo dan akur mengikut kehendak nya.
Jihyo:luhan keluar...
Luhan keluar dari kereta nya.jihyo dengan muka bengang menolak luhan ke kereta nya.
Jihyo:ape kau nak kat aku..!Jawab!Kenapa diam?!Tolong lah..jangan buat aku macam ni..If kau sayang aku. Dengar cakap aku..Itu aku nak*nangis*
Luhan:oppa nak chagi..Nanty oppa rindu chagi macam mana..Sebab tu oppa ikut chagi.,
Jihyo:aku okay..Tolong lah.jangan lah ganggu aku..Cukop 7 orang lindungi aku..7 orang..Tolong faham..Jangan ikot aku. Aku merayu sangat dekat kau..
Luhan:oppa tak boleh..Chagi kena tinggal dengan oppa..Chagi tak selamat dengan diorang.lagi lagi jin.
Jihyo:aku berterima kasih dekat kau sebab ingat kan aku hal ni..Tapi aku dengan jin dah kenal sejak kecil..Dan hati aku dari kecik kat jin.jin tak kan buat apa ape kat aku. Luhan, please..
Luhan:hurm..Okay..Hati hati..
Jihyo:okay..
Luhan:saranghae chagi..
Jihyo:nado saranghae*pergi kereta*
Luhan meninggalkan kereta Jihyo.dia menangis dalam kereta..Jatuh air mata seorang lelaki.
Luhan:wae?!Kau tak faham ape yang aku nak. Kau tak bagi aku peluang..Wae?*nangis*
Jihyo mula menghidupkan enjin selepas dia bertenang..Ahli bts yang diam dari tadi.bukan sebab tak nak pujuk Jihyo.tapi diorang takot.jihyo lagi agresif seperti tadi .Jadi diorang bagi ruang untok Jihyo bertenang.
Jin:chagi...?
Jihyo: wae?
Jin:nah*hulur coklat*
Jihyo:oppa makan lah..Chagi tengah drive.
Jin:chagi makan lah..Tenang kn diri chagi.
Jihyo:korang...
Bts:wae?
Jihyo:Mianhae sebab tinggikan suara dekat korang.aku tahu korang terkejut right.
Bts:ermmm..Nae..
Jimin:kau okay tak..
Jihyo:aku tengah period..Sorry..Emosi aku tak stabil. Aku harap korang faham.
Jhope:patot lah.okokok kitorang faham.btw..Makan lah coklat tu dulu..Nanty boleh buat kau happy lagi macam tadi.
Jihyo:Erm..Nak kau suap boleh*senyum*
Jin yang kat sebelah Jihyo mula jeles.
Jin:aip..Aku nak suap diorang. Kau tak boleh.
Jhope:dia mintak aku yang suap .
Jihyo:hihihi..Oppa Nanty ye. Chagi nk Jhope yang suap.
Jin:hurm..Okay..Sampai mulot yeochin aku berbuih siap kau..
Jhope:kau fikir tangan aku pegang racun ke?
Jin:mana tahu..Kan..
Semua:hahahaha
Camne..Tak best?Comment ye..Best. vote. Okay.
Mianhae lah. Jangan lah turunkan ff ni..Author lemah tengok..K vote lah. Jangan baca jer..Okay..Mianhae again..
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...