chapter 72

96 13 0
                                    

10.55 p.m

Jimin:Luhan.kau nak tidur dorm Kitorang ke balik rumah kau.

Jihyo terdengar perbualan jimin dan Luhan.

Jihyo mendekati mereka berdua.jin hanya memerhatikannya apabila perasan disisinya tiada yeochingu nya.

Jihyo:Luhan.Tidur lah dengan Kitorang.seronok.always happy.kalqu freedorm lagi seronok.tapi lagi 2 hari Kitorang kena pergi sekolah.so lusa jin hantar Hyo balik rumah.then Luhan pon balik lah.ye*senyum*

Luhan:Hyo.hyo memang banyak cakap ye?*cuit hidung Jihyo*

Jin tersenyum memerhati gelagat jihyo dan Luhan.

Jin menghampiri mereka.jin datang dari belakang dan memeluk Jihyo.jihyo memandang sisinya.kelihatan Jihyo sedang tersenyum memandang nyer.

Jihyo memandang jin dengan muka merajuk.

Jihyo:oppa...Hidung Chagi dah merah.*ngadu+manja*

Jin:alololo.manjenyee.sini oppa tambah.

Jin mencubit hidung jihyo.tambah merah.

Jihyo:yagh!Oppa!

Hampir semua orang yg berada disitu memandang kearah mereka.jihyo melihat setiap org memandang mereka terpenting dibelakang Jihyo UNTOK menyembunyikan muka nya yang merah menahan malu.

Ahli BTS dan Luhan ketawa melihat gelagat Jihyo.

Jin memandang Jihyo.jin melihat Jihyo masih malu.Dia mula merendahkan dirinya sehingga mencangkung di hadapan Jihyo.jihyo dan yang lain memandang jin kehairanan.

Jin:Chagi.Kesian chagi.habis dipiat pusat hidung Chagi sampai merah macam ni*sentuh hidung Jihyo*
Jom kita balik memandang semua orang*

Jihyo terdiam.

Jin:Chagi tak nak balik ke?Nak kat sini sampai pagi?

Jihyo mengangguk.

Jihyo memandang rakan rakannya.
Kemudian memandang jin semula.

Jihyo:Chagi nak tengok matahari terbit lama tak tengok.boleh.

Jin:nanty lagi malam lagi sejuk.

Jihyo memandang rakan rakannya.
Dia ingin stay di sini.tapi jin tidak membenarkan lalu ingin meraih simpati dari rakan rakannya.

Jungkook:takpelah if jin.kau nak balik.kau balik lah dengan diorang.aku teman Jihyo kat sini.

Jihyo memandang jin semula.

Jin:haish.yelah kita stay dekat sini.if sape nak balik.balik lah dorm ye.

Semua ingin stay disitu.Mereka juga ingin melihat matahari terbit.

Mereka ambil port mereka sendiri.
Jin-jihyo
Rapmon-suga
Jungkook-v
Jimin-jhope-luhan

Jin ingin melamar Jihyo didepan rakan rakannya.

Jin:Chagi.oppa nak buat pengakuan boleh?

Jihyo:silakan.

Jin melutut didepan Jihyo.rakan rakanya memandang jin.

Jin:will you Marry me?

Jihyo tergamam.dia masih tidak dapat ingat semua nya.jadi dia masih terkejut.

Sape sebenarnya dia?Kenapa dia boleh melamar aku?Depan orang ramai.aku masih tak dapat ingat semuanya.

Jin:Chagi kenapa diam?

Jihyo memandang jin

Jihyo:maaf.

Jihyo meninggalkan jin dan yang lain.mereka semua kehairanan.yang paling kehairanan adalah jin.

Jihyo pov

Sape aku ni? Kenapa aku boleh tolak jin macam itu.

Tiba tiba

Dalam fikiran Jihyo terdapat muka jin.image yang terlalu laju membuatkan Jihyo berasa pening.dan terus memegang kepalanya.

Jihyo segera menghampiri tempat duduk yang berdekatan.

Jihyo memejamkan matanya.

Images yang berada di fikirannya dan suara milik jin mula berada di fikirannya.

Sehingga satu images ini.

Sehingga satu images ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ia.gambar itu menghiasi fikirannya.

Bila difikir beberapa detik.semasa dia berfikir.suara nya dan jin mula membantu dirinya memproses.

Hish oppa!Pandanglah sini.

Oppa kan nampak okay kalau tak pandang kemera.

Hmm yelah.

Setelah beberapa detik suara dan images itu hilang.

Jihyo:jin!

Jihyo menoleh ke kiri kanan.dia berasa kesejukan.dia bersandarkan kepalanya di kepala bangku.
Dan terlelap.

BTS pov

Mereka berpecah mencari Jihyo.

Jin-luhan
Rapmon-suga
Jungkook-v
Jhope-jimin

Jin-JIHYO!!!!!!!

Luhan:JIHYO!!!!!!

Rapmon dan suga:SONG JIHYO!!!!

Jungkook dan V:HYO!!!!!!!

Jimin dan jhope:hoi!Jihyo!Mane kau!!!!!

Jin terhenti.luhan memandang jin.

Luhan:kenapa berhenti?

Jin menunjuk ke arah seorang yeoja yang terlena di sebuah bangku berdekatan pokok ru.

Luhan memandang ke arah dimana jin menunjuk.

Luhan melihat susuk tubuh Jihyo berada di bangku.dia menarik jin menghampiri Jihyo.

Dimana jin menemukan Jihyo di situ jugalah terletaknya kereta miliknya berada.Luhan call semua member BTS.

Selepas semua berkumpul.

Jin membawa Jihyo masok ke dalam perut kereta.kepala Jihyo di riba jungkook.kakinya pula di riba jimin.

Jin berada di tempat sebelah drive.dan Luhan berada di tempat drive.manakala.rampon,suga,v dan jhope di tempat duduk belakang.

Jhope:kenapa tak hidupkan enjin.

Jimin:pernah ke kau nampak enjin hidup?Enjin tak bernyawa lah

Rapmon memandang jimin.

Rapmon:jimin.you got no gems.

Jimin kembali diam.dia melihat kain milik Jihyo terselak. Mukanya mula menyala.dia memandang ke tempat lain sambil menarik kain milik Jihyo supaya menutupi peha milik Jihyo.


















Tbc

Mianhae.Author sekarang jarang update.author banyak kerja.mianhae.








Vote anda comment please

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now