Dah lama mereka berada di situ.jin dah puas dah.mereka yg lain pon dah mengantuk..Jadi mereka membuat keputusan untok pulang.
Jin:chagi..*pandang jihyo tidur*
Jihyo:oppa..Drive jer..Chagi nak rehat..Lagi pon bukan ade poliskan..Kalau ade..Ckp lah..Ni kereta orang sebelah.
Jin:chagi ni..Lawak lah.. Naughty btol..
Suga:kau mcm tak tahu..Jihyo kan memang dari sekolah lagi..
Namjoon:every body..Can you close your mouth..I'm try to sleep okay..
V:Mianhae namjoon..
Skip
Sampai di rumah.jin menggerakkan badan Jihyo..Tetapi tiada sahutan.dia tersenyum dan mendukung jihyo gaya bryndal stail.
Jihyo memegang kemas Leher jin.ji tersenyum.
Jin:apelah yg chagi mimpikan tu..*cium pipi Jihyo*hope mimpikan oppa ye*senyum*
Jihyo masih tersenyum dalam tidur..Mybe mimpi yg fun fun.
Jimin membuka pintu bilik mereka dan menutup pintu semula.jin sempat berterima kasih kepada jimin.jimin hanya tersenyum.
Jin pov
Jin meletakkan Jihyo di atas katil saiz king.
Jin:chagi ni. Berat lah..Makan coklat jer. Penat oppa angkat..*cubit pipi Jihyo*
Jin tersenyum di depan Jihyo.dia ingin membersihkan diri nya dahulu.jadi dia masok ke dalam bilik air.
Selepas 15 minit
Jin keluar sambil mengeringkan rambutnya.jin duduk di sofa..Dia terlelap di sofa.
Skip
6.30a.m
Jihyo terjaga dari tidurnya..Dia melihat susuk tubuh yang amat dicintai nya.dia berasa kasihan melihat orang yang paling di sayangi itu berada di atas sofa yang keras.dia bangun membetulkan rambutnya yang sedikit kusut dan menghampiri jin.dia tersenyum.
Jihyo:untong chagi,dapat namchingu yang baik macam oppa..Tak byuntae.yang selalu ada bila chagi perlu.. Oppa..Oppa nak tahu tak chagi malam tadi mimpi ape..Chagi mimpi..Oppa dengan kita pergi honeymoon.then kita main air.diner sesama.seronok..Chagi harap mimpi chagi jadi kenyataan.*senyum*jom tidur dengan chagi.chagi nak jugak oppa tidur dengan chagi.lama dah oppa tak pelik chagi time tidur kan..Jom*memapah jin*
Jihyo membaringkan jin di atas katil bersaiz king itu.dia membuka butang baju jin sedikit.jihyo tersenyum melihat muka jin yang hensem ketika tidur.
Jihyo:GOOD night oppa.*kiss lips jin*
8.30a.m
Jin terjaga dari tidurnya.. Dia terkejut kerana dia berada di atas katil dan butang bajunya sedikit terbuka.dua membutang kan semua baju nya.lagi dia terkejut melihat 1 pasang tangan melingkari pinggangnya.dia memusingkan badannya dan melihat jihyo yang masih lena di buai mimpi.
Jin: Aigo..Kyopta nyer chagi ni..Bila lah kita nak married Yee..Oppa dah tak sabar nak dpt baby.
Jin mencium pipi Jihyo dan bergegas ke bilik air..
Jihyo terjaga dari tidurnya apabila mendengar pintu ditutup.jihy memandang ke kiri kanan mencari jin.tapi tiada.dia memandang ke bilik air dan dia melihat bayang jin sedang mandi.. Dia tersenyum.dia mengetuk pintu bilik air.
Jihyo:oppa.. nak masok jugak boleh..
Jin:nak masok...Tak malu ke Nanty..
Jihyo:oppa pakai lah tuala..Chagi masok.Tapi lepas chagi masok..Jgn dicabut tuala nya...Tak pasal pasal nampak batang.chagi nak tunggu married.
Jin:jap..Oppa pakai pastu oppa bukak pintu yer..Eh..Wait. abes chagi mcm mana...Tak kan nak bagi oppa wayang free..Chagi pakai tuala jugak kan..Oppa tak berani nak tengok Nanty kalau tak pakai tuala.
Jihyo:chagi pakai tuala lah..Oppa ni..Tak der makne chagi nak tayang kat oppa..Chagi tayang time oppa sah jadi husband chagi.
Jin:okay..*buka pintu*
Muka Jihyo kemerahan apabila melihat abs jin.
Jin:kenapa pandang Abs oppa camitu..Macam tak pernah nampak..
Jihyo:ermm..Yelah..*masok*
Di dalam bilik air kedengaran suara gelak tawa mereka.ahli bts yang lain dari tadi dah mendengar.Jimin dan Jhope dah tergelak mengalahkan monyet..Namjoon.dan yang lain tersenyum geli hati.
Tbc
Vote and comment Please
YOU ARE READING
[C]pastry_love
РазноеJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...