Apabila sampai di pintu rumah mereka.ahli bts membuka pintu dengan kehairanan.Jihyo mula pelik lalu bertanya kepada mereka.Jihyo:wae?
Suga:aik?!Korang kenapa balik sama sama?Bukan kau sepatutnya balik pukol 11.00?Dan kau jin,mana makanan yang kau kata nak beli tdi?
Namjoon:haish..Korang ni,aku pike korang balik dengan tangan yang penuh,ni?Haih..*mengeluh*
Jihyo:aku balik cepat salah,balik lambat salah,ni aku balik cepat sebab tadi chef dengan aku gaduh.So aku tinggalkan dia,masa aku jalan,terserempak dengan namchin aku,suka lah aku..So aku balik lah dengan dia.
V:kau pulak jin,tak kan nampak yeochin kau,kau teros lupa.
Jin:hihihi..Mianhae*garu kepala*
Jungkook:haish..Memang sah,masing masing dah gila cinta.
Jin:ala..Korang kalau ade yeochin pon korang macam aku,yelah..Mana ade orang yang tak sayang yoechin dia sendiri kan?*senyum nakal*
Jimin:hmm yelah..whatever*tak layan*
Jihyo:we..Aku nak masok,kat luar sejuk,boleh bagi aku masok tak?
Jimin:aku nak bagi korang masok,tapi lepas dengar ape yang korang cakap,aku rasa tak payah kot.
Jin:woi woi..Yeochin aku Nanty demam woi,kesian dia.
Suga:tu yeochin kau,bukan kitorang.
Jihyo:eh,sekarang aku seorang jer yeoja kan,so aku yeochin korang..Arra!
Jin:eh?Chagi yeochin oppa ONLY..Arra!
Member bts:hemm..Dah habes buat drama cinta ke?..
Jin:hihihi
Jimin:dah..Aku dah bagi ruang ni,nak masok tak?
Jihyo:nak
Jihyo dan jin naik keatas bilik mereka.mereka berdua tersenyum kerana jungkook dah seperti dulu.di dalam bilik.
Jin:chagi..Chagi cakap nak spendtime dengan oppa Hari ni?*manja..*
Jihyo:chagi nak spendtime dengan semua sekali boleh.?
Jin:okay..
Jihyo:oppa bagi tau lah diorang tu dulu,chagi nak masok bilik air,tukar baju.
Jin:okay.
Jin keluar dari bilik nya,jihyo masok ke bilik air,jihyo mandi membersihkan dirinya.jin ke ruang dimana ahli bts berada.
Jin:korang,nak join kitorang tak?
Jimin:pergi mana?
Jin:jalan jalan..
V:mana yeochin kau?
Jin:tukar baju kat atas.dah korang cepat siap tau.aku keluar korang tak siap lagi,aku tinggal..Arra?!
Member bts:nae!
P.O.V jihyo
Jihyo memakai baju dress berwarna pink Paras lutut,dan tidak mempunyai bahagian lengan dan berabon di pinggang.
Jin masok ke dalam bilik,kerana dia mendengar pintu bilik air sudah terbuka,dia masok ke dalam bilik itu,sungguh terkejut apabila melihat jihyo yang cantik dan sesuai dengan baju yang dipakainyaReaders pon tahu yang Kim Seok jin suka warna pink,sebab tu dia Kate jihyo cantik.back to the story..
Jin:Wow!Cantik nyer yeochin oppa ni..Dah tunggu oppa siap siap pulak yer*senyum*
Jihyo:nae*senyum*
Jin masok ke dalam bilik air..Dia sempat bawa baju yang dia nak pakai.di dalam bilik air dia memakai pakaian berkot hitam,kemeja putih dan seluar panjang warna hitam.
Dia keluar dengan bergaya.jihyo memandang jin dengan penuh perasaan.Jin:chagi*gerakkan tangan kanan kiri di muka Jihyo*
Jihyo*mengelamun*
Jin tersenyum dan berkata..
Jin:tahu lah oppa hensome tak payah lah Nak mengelamun camtu sekali.
Jihyo:*tersedar dari lamunan*hihihi..Oppa dah jom keluar.jungkook tadi dah masok dia cakap diorang semua tunggu dekat bawah.
Jin:ouh ye..Kalau camtu..Jom lah..Kesian diorang tunggu kita.
Jihyo:jom..
Jin dan jihyo keluar bilik dalam keadaan seperti pengantin baru.
Jimin:piwiiit!Pengantin baru Dah turun..Dah jom..
Jin:hihihi
Kesemua mereka masok ke dalam kereta.jihyo yang memandu kerana member yang lain tidak mempunyai lesen.
Sampai di satu kedai mereka semua teruja,kerana di situ terdapat banyak craf tangan yang boleh di jadi kan Buah tangan.
Jihyo dan jin berjalan sambil berkepit Tangan.v dan suga mula berkumpul untok bergosip.
V:kau tengok,balik sana Nanty mesty kita dapat undangan kawin punya.
Jhope:mesty lah..Korang ni..Jin nak bahagia tu..Jangan kacau..
Suga:aku tak sabar nak tengok bang diorang Nanty..Mesty comel.
Tiba tiba jin menyelit..
Jin:ha?baby?Baby sape?!
Jungkook:baby korang lah.
Jin:hahaha..Nanty lah. Tu belakang cerita.
Jihyo:oppa!!!!
Member bts:hahahaha..
To be countinue
Jangan lupa vote..Mian kalau typo
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...