Jihyo tersedar dari tidurnya.dia melihat dirinya dikelilingi oleh beberapa namja.
Jihyo:oppa..*lembut*
Jihyo menepuk bahu jin agar dia tersedar.
Jin masih tidak memberi balasan.
Dia melihat di sebelahnya.JUNGKOOK.
Jihyo:jungkook.
Jungkook terjaga dari tidurnya.dia menggosok matanya.
Jungkook:erm.*mamai*
Setelah beberapa minit baru ia sedar sepenuhnya.
Jungkook:eh.hyo.dah bangun.*lembut*
Jihyo tidak memberi balasan malah Teros memeluk jungkook.
Jungkook membalas pelukan Jihyo.
Jungkook melihat jam pada tangannya.4.30a.m
Jungkook tersenyum dan meleraikan pelukan.
Jungkook mendekati pipi Jihyo dan mencium pipi gebu milik Jihyo.dan berbisik kepada nya.
TENGOK LAUT JOM.
Jihyo tersenyum dan mengangguk tanda bersetuju.
Mereka berdua keluar dengan perlahan kerana tidak mahu mengejutkan rakan rakannya yg lain.
Jungkook:cantik kan*cium pipi Jihyo*
Jihyo mengangguk.
Jihyo:Kookei.
Jungkook:wae?
Jihyo:Hyo tak der niat nak tolak lamaran jin.tapi tak kan Hyo kena kawen dengan orang yang Hyo tak berapa ingat siapa diri dia.
Jungkook:maksudnya?
Jihyo:Hyo tak dapat ingat banyak.Setiap kali jin or sesiapa yang Kate sesuatu perkataan yang pernah jin Kate dan ape yg dikatakan itu Hyo pernah dengar tapi tidak DPT diingati.akan terhasil images.image tu sangat laju.banyak sangat buatkan kepala Hyo sakit.then apebila muncul images ia akan disertakan dengan suara jin dan Hyo.
Jungkook:ouh..Tak per..Proses pemulihan akan sakit sedikit.hyokan kuat.
Jihyo:Time jin oppa lamar Hyo.terlintas banyak image.dan suara yang berkata.
LEPAS BALIK DARI DAEJON KITA KAWEN YE.
Jihyo:Hyo tak ingat pulak yang Hyo dengan jin pergi DAEJON.
Jungkook:so.hyo tak ingat lah perkara yang berlaku dekat Jihyo dengan Luhan?
Jihyo:Luhan?
Dalam fikiran Jihyo.
Images yang dia kena rogol dengan Luhan mula terbayang di kepalanya.
Jihyo:tak!hajima!jebal!
Jungkook:Hei.Hyo jangan dipaksa.
Jihyo:tak!!!!Ah!!!
JUngkook:tenang tenang.hyo keep Clam.
Jihyo memeluk jungkook seerat yang mungkin.
Jihyo:ape semua ni?Kenapa Luhan buat Hyo macam tu?*nangis*kenapa Hyo boleh dengan dia?Macam mane Hyo boleh berkawan dengan dia?
JUngkook :cuba Hyo ingat balik.
Kepala Jihyo memaparkan banyak gambar BTS,Hara,Luhan,jin dan ramai lagi.
Jihyo:ah!!!!!!!!!!!!Tak!!!!!!!!!!!!!!!!
JUngkook mula cemas melihat Jihyo yang menjerit.orang di dalam kereta turut terjaga.mereka melihat ke arah suara itu.
Jin dapat melihat Jihyo sedang bertarung dengan fikirannya.memorei nya yang hilang berusaha mengembalikan ingatan itu semula.
Jin keluar dengan muka evil.diateris memeluk Jihyo.
Jin:Hyo!Ingat segalanya!Ingatlah!
Jihyo:tak!Tak!Ah!
Jin:kita pergi DAEJON dengan BTS.then kita pergi sane dengan satu tujuan iaitu belajar resepi baru.
Jihyo:ah!!!Sakit!!!
Walaupun Jihyo meraung kesakitan jin tetap meneruskan.jungkook tidak sanggup melihat keadaan Jihyo.dia cuba berhentikan perkara yg dilakukan oleh jin.
Tapi
Jimin dan V menghalang.
Jimin:biar dia.kita kena berkeras.kalau tidak.dia tidak akan ingat ape yg berlaku.
JUngkook merayu dilepaskan.jihyo menangis minta berhentikan segalanya.akhirnya Jihyo rebah di dalam pelukan jin.
Jin:Hyo...Bangun!
JUngkook Teros melutut di lantai.dia menangis.
Luhan:kenapa Korang paksa dia ingat semuanya.
Jin menghampiri Luhan.
Jin:kenapa?Kau takot ke.dia benci kau sebab kau rogol dia?Tu yang kau takot kan?
Luhan terkelu.
Luhan:bu.bukanlah.
Pukol 6.30
Jihyo pov
Mimpi
Ah...Sakit.ah...Hajima...Ah.ah ah...Sakit.
Kau..Ah.yang ...Paksa...Ah..Ahku.....
Jihyo
Jihyo:ah!!!!Tak. .Stop...Hajima!!!!!!
Semua memandang Jihyo yang sedang meracau ketika tidur.
Tiba tiba....
Tbc
Vote anda comment please
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...