Jin membuka mata,dia tersenyum melihat buat hatinya tidur,dia dapat rasakan kebahagiaan itu.diaengusap lembut pipi dan rambut jihyo.jin sempat mencuit lembut hidung jihyo dan membuatkan jihyo sedikit bergerak.Jin memandang muka jihyo dengan penuh perasaan.Jin:kenapalah kau ni kyopta sangat?Nak jer aku kiss kau.dari kecil lagi kau dah pegang hati aku,tapi kau tak sedar..Sob sob.kalau kau sedar mesty kita dah bahagia.aku sayang kau jihyo.
Jin membelok jihyo.jihyo yang masih tidur terus mengeratkan lagi pelukan jin.jin hanya tersenyum.kalau lah dunia ni dia dengan jihyo jer..Mesty dia orang yg paling bertuah.malangnya itu semua hanya jayakan.jin kembali terlelap didalamnya pelukannya.
8.30a.m.
Jimin dan yang lain sudah bergelak ketawa dibawah.akan tetapi jimin berasa hairan dimana jin dan jihyo.mustahil masih tido.jadi dia ambek keputusan untok melihat keadaan jin dan jihyo.
Sampai di depan bilik jin dan jihyo,dia mengetuk pintu..Akan tetapi tiada yang membalas.jadi dia memulas tombol pintu.dia terkejut kerana pintu bilik itu tidak berkunci..Jadi dia melangkah masuk ke dalam bilik itu.jimin TERKEJUT+TERHARU melihat jin dan jihyo tidur bersama dan berpelukan.dia tersenyum dan membiarkan sahaja jin dan jihyo dalam keadaan begitu.lalu keluar dan menutup pintu semula.
8.40 a.m
Jin:chagi...Bangun,dah lewat ni..Bangun please..Ke nak oppa kiss?
Jihyo: erm*menukar posisi*
Jin:chagi..Bangun lah,kata nak pergi keluar jumpa chef?
Jihyo:alah..Awal lagi..
Dengan tidak sengaja jihyo menarik tengkok jin ke mukanya,dia mencium lupa jin,jin hanya membiarkan sahaja.
Jin:kesian chagi oppa ni ye..Penat..Kay oppa keluar dulu ye..*mencium dahi jihyo*
Jihyo:*tersenyum*
Ketika jin membuka pintu,dia terkejut kerana jimin berada di depan biliknya dengan menatang dulang yang berisi makanan.
Jimin:owh!Ingat tak bangun lagi,tadi aku dah datang,tapi tengok kau tengah tidur dengan jihyo..Tak jadi aku nak kejutkan..Ah ni..Aku baru nak tarik breakfast ni kat depan pintu. Tapi kau dah ade..Nah ambek lah..*senyum comel*ouh ye..Mana jihyo?
Jin terkelu mendengar apa yang dikatakan oleh jimin.
Jin:dia nampak aku huging dengan jihyo(kata hati)owh!Dia masih kat dalam tidur..Tak nak aku kacau dia..Macam penat jer. Buy the way..Thanks about the breakfast.
Jimin:nae!*senyum*
Jin ambek breakfast yang telah disediakan oleh jimin lalu letak diatas meja solek.ji. Tersenyum melihat kecantikan jihyo.agak lama jin memandang jihyo.Jin teringat kembali apa yang berlaku sebelum ini.apabila jin tersedar dari lamunan,dia mencapai tuala lalu..Masok ke dalam bilik air yang ade di dalam bilik nya.
Beberapa minit selepas jin masok ke bilik air,jihyo mula tersedar ari tidu4nya.dia duduk di kerusi meja solek dan ternampak breakfast yang diletakkan oleh jin sebentar tadi.jihyo mula tersenyum..Kerana dia fikir breakfast ni dari jin.dia melihat cermin.dia terkejut beruk melihat seorang yoeja di dalam cermin yang seiras Dengannya..Berambut gerbang dan muka yang sembam.Lalu dia mencapai penyikat rambut dan merapikan rambutnya dan bajunya.
Keek..Bunyi pintu bilik air yang digunakan oleh jin.jin bertuala sahaja keluar dari bilik air tanpa perasan yang jihyo di hadapan nya.jihgo yang melihat jin dengan bertuala separas pinggang mula mengalihkan pandangan nya ke tempat lain.jin perasan yang buat hatinya dah bangun dari tidur.Dia melihat muka jihyo yang kemerahan kerana malu.dia mendekati jihyo dengan senyuman nakal.
Jin:kau malu ye?*senyum*
Jihyo:jin..Kau jangan macam macam.
Jin:aun..*senyum nakal*
Jihyo:yagh oppa!!
Jin mendekati jihyo dengan evil smile untok menakutkan jihyo tiba tiba dia tidak dapat menahan gelaknya lalu melepaskan ketawa dengan kuat.hampir pecah perut jin ketawa.jihyo mula hairan.
Jihyo:wae?
Jin:kau tahu tak time kau jerit tu..Muka kau kelakar sangat.. hahahahahahhahahHa.pike aku ni Byun ke?
Jihyo:kau sejak aku kenal kau bukan ke kau memang Byun?
Tiba tiba ada satu suara yang mengejutkan mereka.
???:hamboi seronok nyer kacau anak dara seorang ni..Macam seronok jer aku tengok tadi.
Jin dan jihyo memalingkan mukanya ke arah suara yang berkata..Muka meraka mula berubah apabila Jungkook dan member yang lain berkumpul di depan pintu bilik mereka.
Mesty reader pelik..Macam mana diorang semua boleh ade. Sebenarnya diorang dah naik selepas dengar jihyo menjerit..Dari situ mereka dah nampak semuanya.so back to the story.
Jin:aik!Sejak ni korang ade ni?Jangan cakap kau semua intip aku dengan jihyo.
Jihyo:haish..Not fair lah camni..Aku dengan jin baru nak sweet sweet...Kacau lines lah..Dah Shuhaimi shuh*menghalau*sebok jer*jeler lidah*
Jin:hamboi!Jom..Aku on je*senyum nakal*
Jihyo:kau jangan nak Byun sangat..Dah pergi pakai baju..Aku nak pergi mandi..If aku keluar. Kau tak siap lagi pakai baju..Kau kena cubit dengan aku..Arra!
Jin:nae!
Jihyo masuk ke bilik air..Selangkah sebelum masok..Jin bercakap..
Jin:mandi sesama boleh?*senyum nakal*
Jihyo:can't..*jeler lidah*kan aku dah cakap jangan byuntae sangat.time aku mandi kau jangan kacau..Area!
Jin:nae!
Jihyo menutup pintu bilik mandi dan membuka shower..
To be countinue
Kay camne?Okay..Sorry author lambat update..Hihihi penat..Polis tak dew idea..K jangan lupa vote okay..Mianhae if typo..
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...