chapter 57

150 14 0
                                    

Jihyo:Kookei?!

Jungkook:kenapa?

Jihyo:macam mana Kookei boleh berkawan dengan yeoja tu?

Jungkook:she's my friend.why?

Jihyo:Hyo tak suka lah Kookei kawan dengan dia..

Jungkook: kenapa?Disebabkan hal daejon tu ke?

Jihyo:*diam*

Jin:dah lah Chagi..Lupakan jer..

Mereka melangkah masuk ke kedai aksesori rambut.sewaktu melangkah..Tiba tiba..

???:hey..Oppa!Kim Seok jin!

Jin memalingkan muka ke arah lain.belom sempat jin hendak pergi..Orang yang memanggilnya tadi..Memeluknya..Dan mencium leher jin.

Jin:ha..Ha..Ra..Awak jangan macam ni*cuba melepaskan diri**pandang Jihyo*

Jihyo berubah muka melihat kejadian itu..

Hara:lama kita tak manja macam ni. Jom lah..Balik rumah Chagi..Jom..*belai dada bidang jin*

Jin:hara...Please..Let me go!

Hara:no!Never!Oppa ingat Chagi akan lepaskan oppa ke walaupun oppa dengan BETINA ni*pandang Jihyo*

Jihyo pov

Matanya sudah berkaca melihat aksi hara dengan orang yang dia sayang.

Hara:hahahahah..Kenapa?Marah?Kau bagi ape dekat namchin aku..Sampai dia TERIMA BETINA macam kau ni*tunding jari kearah Jihyo*

Jihyo memandang jin dan hara silih berganti..Sumpah dia sakit.Hatinya seperti dihiris

Jihyo menghadiahkan senyuman manis yang PALSU dihadapan member BTS dan juga hara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jihyo menghadiahkan senyuman manis yang PALSU dihadapan member BTS dan juga hara.

Jihyo:Mianhae..Hyo lupa..Hyo kena pergi..Jumpa lagi..

Jihyo meninggal kan mereka semua..jin ingin mengejar..Tetapi telah dihalang oleh hara.

Jihyo pov

Mutiara jernih yang dari tadi ditahan..Kini menghiasai pipinya.dia segera masuk ke dalam tandas yang berada di dalam mall itu.

Aku baru nak bahagia..Kenapa kau ganggu..Bila aku sehat dari luka..Kau lukakan semula..Bila aku terluka..Kau tambah lukakan luka ni.kenapa.if kau sayang jin sangat sangat. Aku sanggup tinggalkan dia..Dari hidup aku dihancurkan oleh kau..-jihyo

Dalam tangisan..Dia berkata artikel itu dengan perlahan.setelah itu..Dia menangis teresak esak di dalam tandas itu.

Skip

Jin berjalan disusuli oleh member BTS yang lain.hara?Ha Ra dah balik sebab. Appa dia call..Dia sempat cium pipi jin..Sebelum pergi..Jin Hanya membiarkan.

Jin teringat akan Jihyo.

Jin:eh..Jihyo!Kurang cepat..Jihyo!

Jihyo pov

Dia mengemas pakaian nya dan masuk ke dalam bagasinya.mataanya bengkak kerana menangis.

Dia terdengar kereta di garaj.tapi diendahkan.kerana dia ingat itu ahli BTS.

Dia meneruskan kerjanya.

Tuk tuk..

Jihyo hanya membiarkan ketukan itu berbunyi tanpa dijawab.

Tiba tiba pintu terbuka dan dia melihat LUHAN.

Luhan:Hye*smirk*

Jihyo:Hye*tak der perasaan*

Luhan baru nak kecoh kan suasana.tapi terus menukar niatnya.
Dia mendekati Jihyo.

Luhan:Chagi kenapa?Kenapa kemas kemas ni?Chagi nak pergi mana?

Jihyo:awak boleh tumpangkan Saye rumah awak tak?

Luhan:boleh..Dah jom..Tapi kenapa?

Jihyo:jin dah Ade hara*senyum*

Luhan:awak tak payah nak senyum lah..Awak tak mampu nak tutup kesedihan awak dengan senyuman awak..Tak cukup..Cerita lah kat Saye..Saye sudi dengar..

Jihyo:nanty dah sampai rumah awak..Saye cerita..Sekarang Saye takot jin balik..Then nampak awak dengan Saye..Tak pasal pasal dia tumbuk awak.sebab awak rogol Saye..

Luhan:erm..Okay..

Jin pov

Jin:wee..Aku takot..Aku takot Luhan buat ape ape lagi dekat dia..Aku takot dia pergi..

Jimin:kau tenang..Aku tau dia masih kat rumah..

Jin:if dia tak der. Mati aku..

Rapmon:kau tenang je lah..

Jin:macam mana aku nak tenang..If yeochin aku ntah dah makan ke belom..Dah balik ke belom..Dia okay ke tak?Korang tau ke?Same dengan aku..Aku tak tau..So..Please..Faham aku..

Jungkook:ye..Aku faham..Dah diam..

Ape yang akan berlaku selepas ini.adekah Jihyo akan melepaskan jin dan pergi ke Luhan?

Just wait..

Tbc

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now