chapter 17

168 19 3
                                    

Jin masok ke dalam bilik dan melihat jihyo sedang tidur,dia dapat melihat mata jihyo yang bengkak seperti baru lepas menangis.

Jin:chagi..Mian..Oppa tak tahu akan jadi camni,oppa baru nak rancang..Balik dari sini kita pergi jumpa omma dan appa chagi..Tapi jadi camni.oppa nak chagi tahu..Oppa sayang chagi sangat sangat.oppa tak kuat tengok chagi macam ni.oppa nak chagi faham situasi oppa.oppa nak chagi jadi permaisuri oppa.tapi oppa tak tahu. Susah nak perolehi chagi oppa ni.*nangis*

Tiba tiba tangan jihyo menyentuh pipi jin dan mengesat air mata jin.

Jihyo:oppa..Chagi tak kuat..Chagi tak kuat tengok oppa susah. Tapi kalau memisahkan chagi dengan oppa yang dia nak untok jauh dari hidup chagi.chagi pasrah.chagi tak nak jumpa dia lagi.

Jihyo bangun dari baringan nya dan mengambil sesuatu dari laci.Dan memberi kepada jin .

Jihyo:ni tadi chagi beli untok oppa.oppa pakai tau gelang ni.chagi sentiasa memihak pada oppa.*senyum*mungkin ini yang kali terakhir untuk berjumpa dengan chagi.boleh chagi nak tidur dengan oppa.

Jin:kenapa chagi cakap macam tu?Chagi tak sayang oppa ke?Oppa sayang chagi sangat sangat*pelok+nangis*

Jihyo:eh oppa(perlahan)jangan macam ni..Chagi lagi tak kuat tengok oppa nangis..Jangan lah nangis..Ye*senyum*

Jin:janji dengan oppa..Chagi akan selalu dengan oppa. Percaya dekat oppa.janji..

Jihyo:ye chagi janji.dah jom tido. Chagi dah ngantuk.

.Jin:nae*senyum*

Mereka tidur dalam keadaan happy.
Jungkook yang dari tadi curi curi dengar mula tersenyum.

Jungkook:tidur elok elok korang *senyum*

Jungkook berlalu ke bilik mereka.

Skip

Jihyo:oppa...Bangun lah..Bangun..Oppa..

Jin:ermm..Jangan lah kacau. Shuh shuh..Jangan kacau.kalau tak oppa kiss chagi.*tidor*

Jihyo kembali baring disisi jungkook dan membelek mukanya.

Jihyo:badan ni yang selalu happy kan aku. Badan ni yang buat aku bahagia.oppa..Chagi tak sanggup nak lepaskan oppa..Oppa..Chagi sayang oppa sangat sangat..Saranghae Kim Seok jin.

Jin:nado Saranghae*buka mata*chagi cakap ape ni?!Oppa kan dah cakap..Oppa tak kan tinggalkan chagi.oppa dah janji.hilang mood oppa pagi ni.ni oppa nak bagi tahu.11.00 pagi ni,oppa nak keluar,chagi nak ikot tak?

Jihyo:nak..

Jin:dah pergi siap siap.Oppa mandi dekat bawah.

Jihyo:nae

Skip
Sesampai di tempat itu,Jihyo mula terkejut kerana di depannya merupakan yeochin baru jin.dia ingin pulang tapi. Tangan jihyo di genggam kuat oleh jin.

Jin:hoi!Kau tengok ni.kau tak kan dapat pisahkan kitorang berdua kitorang akan kawin lepas balik ni..Kalau kau nak aku TER GO DA dengan kau,aku rasa tak payah kot,tak sampai 2 minggu dah.so..Lupakan jelah..

Yeoja:oppa?Tak puas main game dengan chagi ke semalam?

Jihyo terkejut dengan ape yang dikatakan oleh yeoja tu.

Pangg........

Satu tamparan hinggap di muka yeoja tu.tamparan itu diberi oleh jihyo.

Jihyo:Hei,kau kenapa murah sangat?

Yeoja:well*berlagak*if you know..Sape nak,kalau jual mahal?.

Jihyo:aku tahu,aku tak secantik kau,tapi aku masih ade vigrin.dan vigrin aku hanya untok  M Y  F U T U R E  H U S B U N D!

Jin dan tersenyum puas dan yeoja tu menggigit bibir tidak puas hati.

Jihyo: kenapa?Tak puas hati?Marah..Auhh..Jangan lah macam ni,nanti my future husband dah tak nak dekat dengan kau lagi.*perli*

Jin:macam mana pon muka kau aku still tak kan tergoda. M Y  F U T U R E  W I F E..Come to me.

Jihyo kembali ke sisi jin dan jin memberi ciuman di dahi jihyo.

Yeoja:kau tunggu dan lihat*pergi*

Jin&jihyo:hahahaha..

To beli continue

Vote and comment please^_^

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now