Jin dan jihyo berdua di dalam bilik hospital.ahli bts yang lain dah pulang.bukan tidak mahu menemani rakan nya.tetapi jin memaksa mereka pulang,jihyo?Jihyo walaupun dah di paksa untok pulang,dia tetap berkeras sehingga menyebabkan jin terpaksa mengalah dan membiarkan sahaja.
Jihyo:huagh!*menguap*
Jin:kan oppa dah Kate,balik chagi tak nak,degil sangat.
Jihyo:Nanty kalau chagi tinggal oppa,oppa bosan,kalau tak bosan Nanty ade pulak BETINA datang menggatal.
Jin:hamboi...Hahahah..Chagi ni,kyopta sangat lah.chagi nak tidur sini ke?
Jihyo:oppa tak kasi ke?Urm..Yelah..Chagi balik*merajuk*
Jin:alah..Merajuk pulak. Oppatak cakap tak boleh,oppa nak ajak chagi baring dengan oppa.atas ni.
Jihyo:eh tak per oppa,tak muat,chagi gemok..Hihihi
Jin:segemuk gemuk chagi ni pon,oppa masih nak tau.*senyum*
Jihyo:hihihi*blushing*
Jin:chagi...
Jihyo:ye oppa..Oppa nak ape?Air?Bantal?Susu?
Jin:susu?!Yum..Nak*nakal*
Jihyo:aip!Oppa tak yah nak Byun sangat,oppa dalam keadaan macam ni pon masih nak Byun,chagi cubit baru tahu.kenala oppa panggil chagi?
Jin:hihihi..Okokok oppa tak Byun lagi.ni oppa nak bagi tahu,oppa sayang chagi sangat sangat,gumawo chagi.janji dengan oppa,chagi tak kan tinggalkan oppa sorang-sorang.
Jihyo:ye,chagi janji..*Cium pipi jin*
Jin:saranghae SONG JI HYO.
Jihyo:nado saranghae
Jin dan jihyo tidur dalam keadaan saling berpandangan.
Pov bts
Jungkook:esok pagi,kau nak ikot aku tak?
Jimin:pergi?
Jungkook:kubur*muka bengang*
Jhope:sape mati.?!Huhuhuhuu..Sedeh ya...Sape lah yang mati tu..Jangan jangan army kita..Huangggg*nangis*
Buk!$@#!*!$;';
Jhope:auch. Sakit lah..Ape ni..Pukol aku,jungkook wae?
Jungkook:aku nak pergi hospital bukan kubur,bangang..
Jhope:hihihi..Mian Mian.
V:aku nak ikot.
Suga:aku pon
Namjoon:aku esok nk keluar,Nanty aku balik,aku terus ke hospital.Okay.
Jungkook:nae!
Jimin:aku join tau.
Jungkook:okay.dah jom,aku nak tidur,night semua.
Bts:night
Skip
6.30a.m
Jihyo terjaga dari tidurnya.dia melihat jin dalam keadaan kaku,dia mula cemas.dia menggerakkan sedikit sebahagian badan jin,tapi tiada respon dari jin.dia mula menangis.dengan segera dia menekan loceng memanggil doktor.doktor datang ke ruangan jin.dia mendengar degupan jantung jin,nadi jin mula berkurangan.jihyo ditenangkan oleh jururawat yang ade.hati dia luluh melihat jin dalam keadaan begitu,jadi dia meminta keluar dan membiarkan semua di lakukan oleh doktor.
Selepas 30 minit,
Doktor keluar dan duduk di tempat kosong bersebelahan Jihyo.Belakang jihyo diusap perlahan.jihyo perlahan Lahan mengangkat mukanya dan melihat doktor Baekhyun.
Doktor Baekhyun:awak dengan jin tu ada hubungan ape ape ke?
Jihyo:ade..Saya yeochin dia.
Doktor Baekhyun:ouh..Patotlah..Erm saya nak bagi tahu,jin dia okay..Kalau awak tak panggil saya dengan segera,saya rasa awak akan kehilangan namchin awak.saya harap hubungan awak dan jin sampai hujung nyawa.saya pergi dulu.
Doktor Baekhyun berlalu meninggalkan jihyo keseorangan.jihyo masuk ke ruangan jin.Hati dia luluh melihat namchin dia berada di atas katil hospital itu.apakan daya,dia tidak mampu berbuat ape ape.
Jihyo:oppa...?Oppa janji tak kan tinggalkan kan chagi,ape semua ni,oppa nak tinggal kan chagi ke*nangis*
Jihyo menangis sehingga terlelap.
Beberapa minit selepas jihyo tidur,jin terjaga.
Jin:Cha..Cha..Gi.. op...PA min..Tak...ma..Maaf..*gagap*
Tangan jin mengusap lembut pipi dan rambut jihyo,sungguh sayu melihat jihyo dalam keadaan begitu,dia sempat raup wajah jihyo,dia terkejut melihat setitis air mata menyentuh pipi gebu jihyo.
Jin:kenapa chagi nangis,oppa ade buat salah ke?
Dia menanyakan sat per satu soalan,namun tiada jawapan.dia kembali tidur kerana kesan ubat yang diberikan oleh doktor tadi.
Macam mane?Sedeh kan..Author pon sedeh,ape ape pon,vote and comment please.nanty author update lagi.mianhae typo
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...