Luhan:saeng Chagi...
Jihyo terkedu mendengar ayat yang diucap oleh luhan.dia yang kini berhadapan dengan cermin makeup mula memusingkan badannya menghadap Luhan yang sedang baring di atas katil.
Jihyo: kenapa?
Luhan:oppa nampak.
Jihyo membulatkan matanya.
Jihyo:op..oppa..na..nam..nampak ape?
Luhan duduk menghadap Jihyo.
Luhan tersenyum.
Luhan:he is very PERCEFUL BOY..
Sekali lagi Jihyo membulatkan matanya.jihyi bergitu hairan.sejak bila namchingu nya suka memberikan dia kejutan.
Luhan:Chagi..kajja turun.
Jihyo:erk. Nae...
Jihyo kini diselubungi rasa bersalah.
Jihyo memegang erat lengan luhan.luha. Hanya tersenyum.
Jihyo:oppa..
Jihyo memberhentikan langkah.
Luhan memandang jihyo.luhan menunduk kan sedikit badannya.bagi sama tinggi dengan Jihyo.
Luhan:wae?*cuit hidung Jihyo*
Jihyo:walau ape pon yang berlaku.ingat Chagi sayang oppa.chagi setia dengan oppa.
Luhan tersenyum
Luhan:Chagi ni..mesti lah..
Luhan kiss pipi jihyo.jihyo blush.
Luhan:hahahah..kajja.
Luhan menutupi rasa sedeh yang dengan tawa.ia dia sebenar benarnya.sedeh melihat dirinya seperti dipermainkan.tapi dia tidak dapat berbuat ape.dia terlalu sayang akan wanita di sebelahnya.
Jongki pov
Jongki:omma..kenapa tak bagi tau yang Unnie nak kawen?
Mrs.song:ouh..omma nak bagi tau yang Unnie kamu nak kawen Time kamu sampai.
Jongki:omma kenapa tak mintak persetujuan jongki?
Mrs.song:alah..omma tau kamu suka..
Jongki:no!omma..Kie sayang Unnie..
BTS yang baru sahaja menukar pakaian mendengar perbincangan jongki dan omma nya.
Jongki:omma..jongki nak kawen dengan Unnie..
Mrs.song: kenapa?
Jongki:sebab Kie cintakan dia..omma..omma nak tau tak..Kie tunggu saat ni nak luahkan dengan Unnie..tapi semua hancur. Unnie dah nak kawen dah pon..
Mrs.song:omma...
Jongki:omma..kenapa?omma tak nampak ke?Kie curahkan semua kasih sayang Kie dekan unnie.every day Kie call dia.but what?!
V orang paling terkejut.
Jimin seempat menekup mulut v.
V:what the heck..*bisik*
Jhope:dah kita naik dulu..Nanty kita bincang.
Jongki pov
Jongki menserabutkan rambut nya.dan naik meninggalkan omma nye.
Sewaktu di menaiki tangga..dia terserempak dengan Luhan dengan jihyo.hatinya kian membara sekali lagi .
Jihyo:saeng!ni future husband Unnie..
Jongki tersenyum pakse
Jongki:annyeong Hyung..*ramah*
Luhan:annyeong..*ramah+senyum*
Jongki:erk..Hyung..Unnie..saeng naik atas dulu ye..omma ade kat bawah..tunggu Unnie kot..
Jihyo:ouh..jinjja?okay..nae saeng..kajja oppa..
Jongki naik dengan perasaan yang membara..
Tbc
________________________________________
Vote anda comment
YOU ARE READING
[C]pastry_love
RandomJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...