chapter 118

111 10 0
                                    

Selepas makan..Luhan mencempung tubuh Jihyo naik ke atas.iaitu bilik mereka.luhan meletakkan Jihyo di atas katil.kemudian diikuti oleh dirinya.selepas dia merebahkan badannya phone milik Jihyo berdering dan tentera nama Baekhyun.

Jihyo memandang luhan.luhan memberi isyarat supaya jangan angkat..tapi Jihyo memberi tanggapan positif kepada luhan.kemudian dia menjawab panggilan itu.

Hyo..ni Baek..mianhae..Baek jahat dengan Hyo dengan Luhan semua.tapi Hyo kena tau something yang Hyo tak pernah menduga..-baekhyun

Jihyo mendengar segala yang dikatakan oleh Baekhyun .

Jihyo:Ape yang Baek cuba cakap?Hyo tak faham?

Luhan tidak berhenti memandang Jihyo yang khusyuk bercakap dengan baekhyun.sempat dia ingin menyoal..tapi Jihyo memberi isyarat supaya sebentar.

Bekhyun:baek yang upah orang untuk tembak Hyo*nangis*

Jihyo:Suzy?

BAEKHYUN tergamam..

Baekhyun:hyo tau?macam mana Hyo tau..dia ganggu Hyo ke?

Jihyo:tak perlah Baek...petang ni..kita jumpa dekat cafe dekat dengan rumah Luhan..kita bincang situ..nanty Hyo bawak Luhan sekali..

Baekhyun:time?

Jihyo:3

Baekhyun:okay.

Baekhyun teros mematikan panggilan tersebut.

Jihyo memandang luhan.kemudian Jihyo menceritakan segala nya yang telah dikatakan oleh Baekhyun termasuk perjanjian mereka petang nanty .Luhan memegang perot milik Jihyo.

Jihyo:wae?

Luhan:bila chagi nak bam bam lagi?

Jihyo blush

Jihyo:entah..

Luhan:dah...rehat..oh ye..chagi dah makan ubat?

Jihyo:belom.

Luhan:haish..chagi ni..tunggu jap..oppa turun.

Jihyo:nae...

Skip

Jihyo dan Luhan pergi ke cafe nuturel.dan mereka melihat Baekhyun di satu sudut.mereka menghampiri baekhyun.apabila Baekhyun menyedari kehadiran mereka berdua...teros bangun.

Baekhyun:Hyo...Luhan...duduk lah..*pelawa*

Jihyo dan Luhan duduk berhadapan Baekhyun.

Jihyo:okay...Baek cuba cerita dari A-Z

Baekhyun:Baek tau..Suzy ganggu korang kan?ok..mula mula..memang Baek yang upah dia.

Luhan tiba tiba menyampuk.

Luhan:kau nak tau tak..sebab kau..taehyun pergi tanpa sempat melihat dunia ni..kau tau....*tahan geram*

Jihyo memandang ke arah Luhan.

Baekhyun mengerutkan dahi..

Baekhyun:sape taehyun ni?

Jihyo:our son.

Baekhyun terbuntang.

Baekhyun:Baek pembunuh...mianhae..Baek ingat..Hyo koma sebulan sebab tembakan tu..tapi....

Jihyo:ye. Sebab operation untuk keluarkan taehyun yang dah tak bernyawa.time tu pon Hyo tak tau. Tapi tak perlah .Luhan kata dia akan berusaha...walaupun terpaksa berjaga..hahahhaha*fake laugh*

Luhan:amboi...

Baekhyun:Suzy..dia rancang..nak buat korang terpisah..dia sanggup membunuh.

Luhan:tapi aku tak kenal langsung dengan dia..sape Suzy ni ..kenapa tiba tiba mengaku diri dia tu yeochin aku sedangkan dari dulu aku tak minat dia pon.tak pernah kenal sekali pon.
Kau ade bagi tau pasal jin dengan Hara dekat dia ke?*dingin*

Baekhyun:Ani...

Luhan:then kenapa dia boleh kenal jin..bukan tu jer..dia ugut Hara..suruh lepaskan jin..kalau tak..sleepy dengan Hara sekali..

Baekhyun:bwo?!jinjja?!
















Tbc




Vote and comment

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now