Di sekolah ahli bts bersama jihyo berkumpul di tempat duduk sugar dan jimin.mereka berbincang tentang esok iaitu pergi ke Daejon.
Jimin:kita pergi personal atau naik satu kereta?
Jihyo:of couse naik satu kereta Ngan aku,esok aku jemput korang kat depan rumah pukol 7.50 a.m tau.kalau aku tunggu lebih dari 5 mint aku tinggal arra!
Member bts:okay!
jihyo:tapi ni yang aku tak suka cakap..aku sebenarnya sewa satu bilik je..yelah time aku sewa aku ingat pergi dengan jin jer..aku tak tau korang nak ikot..sorry..
Namjoon:bwo?!satu jer..ko ni tau lah korang ni nak berkias kiss..tapi jangan sampai tidur pon nak samegak..can't lah..
Sugar:haah!tak swag langsung.
Tiba tiba jihyo ketawa..
Jihyo:hahahahahahhahahHa
Jimin:yagh!jihyo ahh!kau dah kenapa?
Namjoon:haah,ni kena virus sebab cium jin aku kot!hahahaha
Jin:hamboi kau!aku kat sebelah kau ni Ker kau tahu..
Jihyo:hahahah..cuba korang tengok muka korang time aku cakap aku sewa satu bilik jer. Kelakar gila. Aku gurau jer..memang tak aku nak sekatil dengan jin.so aku sewa satu banglo..puas sikit..kan kan?!
Selang beberapa minit..cikgu Kim masok.. perbincangan mereka akan bersambong ketika rehat.
***********************************
SkipWaktu rehat tiba..jihyo and member bts sedang beratur membeli makanan..selang beberapa minit. Semua sudah membeli makanan masing masing..Semua duduk di pondok yang berhampiran..
V:wei!aku tak tahu nak bawak ape,oh ye kita pergi berapa hari?
Jihyo:kita pergi 2minggu jer.dalam banglo tu ade 5 bilik..aku dah booking satu lagi 4 korang share ye..
Member bts:okay sayang!
Jihyo:hahahaha
Masing masing menghabiskan makanan yang dibeli tadi dengan segera.
Semasa mereka sebok menghabiskan makanan tiba tiba ada seorang yeoja menghampiri mereka.yeoja itu memanggil Nama "Kim Seok jin".lalu kesemua member bts serta jihyo memaling ke arah suara yang memanggil nama kawan mereka.
Jin:*haduh,minah ni..sakit mata aku pandang*k ata hati jin.
Hara: annenyong oppa!
Jin:an..nne...ny..nyong(gagap)
Hara:oppa,esok kita pergi jalan jalan nak tak?
Jin:erm..Hara..
Hara:ye oppa?!
Jin:saya rasa tak boleh lah esok..saya busy sangat..saya nak bagi tahu..saya 2 minggu tak dew. Lepas dua minggu baru kita boleh spendtime ye..
Hara:oppa pergi mana?chagi nak ikot..boleh?
Jin:sorry hara,jin tak boleh bawal Hara..sorry..bye..
Lalu member bts dan jihyo segera meninggalkan Hara seorang diri.
Skip
Jihyo:asal kau tak suka Hara?dia tu baik,cantik,sempurna..kenapa kau tak jadi namchingu dia?
Jin:bukan aku tak nak..tapi aku ada yang lain,aku tahu perempuan tu tak tahu selamani aku suka dia..tapi perempuan tu dah lama pegag hati aku..so..susah nak terima Hara sebagai kekasih aku.
Jihyo:oooh..mesty perempuan tu beruntong,dapat hati kau kan..
Jin:tak jugak..
Semasa mereka berbual jimin datang menghampiri mereka.
Jimin:malam ni lepak nak?
Jihyo:esok bukan nak pergi ke?
Jin:haah,nanty terbabas kena tinggal pulak*pandang jihyo*
Jihyo*tersenyum*tapi malam ni,aku tak buat ape ape pon.barang aku malam tadi dah packing,jin?kau dh packing ke barang kau?
Jin:dah,awal awal lagi dah..
Jimin:kitorang semua baru habis packing ni,so camne malam ni. Okay tak..?
Jihyo &jin:okay..jalan..
Jimin,:okay
Jihyo:kat tasik sungai Han ye^_^
Jimin:okay baby..
Skip
Malam tu jihyo mengenakan pakaian yang fit,nampak bentuk badan nya yang ramping,baju putih yang singkat dan skirt pendek atas lutut.dia datang ke taman tasik sungai han dengan segera.apabila sampai,rakan karibnya menyambut dengan gembira,terutama jin.jin orang yang paling gembira.mereka berjalan mengelilingi tasik itu..mereka jalan sambil berpegangan..jihyo orang ditengah..apabila sampai di suatu sudut.jimin mula menyanyi diikuti namjoon,jhope,suga,v dan Jong Kook..jin tidak menyanyi kerana dia ingin menari bersama jihyo..member bts yang memerhati jin dan jihyo mula membuat konsert..ramai orang awam memerhatj gelagat mereka.
Apabila lagu habis dinyanyikan jin menarik jihyo ke bibirnya..orang awam yang memerhati hanya memberikan tepukan dan sorakan.
Sahabat yang lain hanya memerhati..Disebalik kemesraan mereka..ade seseorang yang sedang memerhatikan mereka dari jauh..
YOU ARE READING
[C]pastry_love
DiversosJi hyo berusia 18 tahun.dia bersekolah di Seoul.perkara yang paling di gemari ialah COKLAT.dia sering membuat coklat sendiri..omma dan appa ji hyo..menyokong segala yang jihyo lakukan..omma dan appa jihyo..selalu memberi nasihat.segala nasihat yang...