chapter 42

104 15 0
                                    

Perlahan Lahan..Air mata lelaki milik jin jatuh menghiasi pipinya.akam tetapi ada seorang yang menghentikan air matanya dari terus mengalir..Dia memandang ke atas..Untok melihat orang itu..Dia terkejut. Dia dapat melihat seorang hamba yang sangat dikenali..

Hara?

Hara:Oppa?Kenapa Oppa masuk hospital tak bagi tau Chagi..Ni kalau bukan kawan Chagi bagi tau. Mesti Chagi tak datang..

Jin:Hara? Kenapa awak datang..saye tak nak tengok muka awak..*tunduk*

Hara:wae?Ape salah Chagi..Sampai Oppa tak nak tengok muka Chagi..

Jin:woi..Betina. aku nak kau keluar sekarang..Aku cakap baik baik..Kau ikot..If kau tak nak dengar cakap aku..Ni lah akibatnya..

Hara:Oppa?!*tutop mulot**nangis*how dare you!

Jimin masuk ke dalam ward selepas mendengar tempikan dari jin.

Jimin:Hara?Dari.. ape...Ape yang kau buat kat sini..Sape suruh kau datang. Kau tambah kusutkan keadaan lah..

Rapmon masuk ke dalam ward jin..Dia melihat jimin yang dalam kekeliruan..Dan melihat Hara?Hara!Berada dalam bilik itu.. Manakala rapmon menoleh ke arah  jin..Dia dapat melihat..Muka nya yang merah menahan perasaan marahnya.

Rapmon:Hara..Baik kau pergi..Nanty dah okay..Baru kau boleh datang..

Jin:no!Sampai aku mati..Aku tak nak tengok muka dia..Aku nak SONG JI HYO.

HARA:Oppa?!. Mianhae*pergi**nangis*

SUGA yang baru sahaja melawat keadaan Jihyo.. Terserempak dengan Hara. Dia melihat Hara dalam keadaan yang menangis..Dia masih keliru..

SUGA:Hara?

V berlari menuju ke bilik Jihyo..
Dia terlanggar SUGA sehingga jatuh..

SUGA:aduh!!!Kau ni..Pandang lah depan!!!

V:maaf SUGA. Aku nak tengok Jihyo..Doktor kata dia dah sedar..

SUGA: bila?Aku baru keluar tadi..

V:kau ikot je..

SUGA mengikuti V dalam keadaan keliru..

Sesampai di sana..Dia melihat Jihyo cuba Untok bangun dari barongan nya..

SUGA:Jihyo?Jihyo jangan..Aku tau kau  nak jumpa jin...Tunggu situ..Aku bawak kerusi roda jap.

Jihyo: PP...A...L..I. wa..

SUGA:nae!

Jhope berlari ke bilik jin..

Jhope:jin!!!!!!!

Jin terkejut dengan teriakan itu. Dia cuba Untok bangun tetapi tidak boleh..

Jhope masuk ke dalam ward jin.

Jhope:KO..KO..Rang...(mengah)Jihyo...Da...H... Ba...N...Gun..(mengah)

Rapmon:sape jaga dia?

Jhope:SUGA dengan V bawak dia..Kata nak pergi sini..

Jin:jinja?!

Jhope:ye!

TBC

K tujer..Tak der idea..Esok nak update lagi.. Insha Allah lah..If add idea..Haha..K mian pendek. Vote anda comment

[C]pastry_loveWhere stories live. Discover now